ראשי חדשות Kickstarter Pro Media Gear – מערכת נשיאה מתקדמת למצלמה וציוד צילום

Pro Media Gear – מערכת נשיאה מתקדמת למצלמה וציוד צילום

0
0

שנה חדשה ויש עימנו היום גם פרויקט קיקסטרטר חדש והפעם מערכת מתקדמת של נשיאה למצלמות וציוד צילום מבית חברת Pro Media Gear מאילינוי.

אנו התוודענו לחברת Pro Media Gear (או PMG בקיצור) לאחר שבדקנו סליידר ממונע המתקדם שלה ממש לאחרונה באתר הבת שלנו LensVid ואף הענקנו לו את התואר מוצר העזר של השנה לצלמי וידאו (יחד עם ה- Syrp Genie mini המצויין). לחברה מפעל ייצור ועיבוד שבבי מתקדם ואיכות בנייה גבוהה מאד (כאמור הייצור עצמו נעשה בארה”ב והעניין בהחלט מורגש).

המערכת החדשה אותה הציגו בקיקסטרטר (למעשה מדובר בגרסה שנייה) מאפשרת חיבור מהיר של רצועה לתחתית המצלמה (או אחת של PMG או אם יש לכם רצועה שאתם אוהבים אז ישנו מתאם שמאפשר חיבור שלה) לפלטה בתחתית המצלמה. PMG מציעה מגוון פלטות (כולל ARCA SWISS ו-RC2 וגם אחת היברידית – ראו בהמשך, וכן פלטות ייעודיות ועוד).

הרצועה של PMG (תוכלו גם להשתמש ברצועה אחרת אם תרצו)

pmg3

בשוק יש אין סוף מערכות נשיאה שונות ומשונות של מגוון יצרניות. ב-PMG מנסים לחדש עם קלות חיבור גבוהה, חוזק רב ביותר ואיכות בנייה גבוהה כמו גם מגוון רחב מאד של עזרים נוספים המתחברים למערכת – חלקם מעניינים מאד (בסרטון ניתן לראות למשל את מחזיק הפלאש של החברה המאפשר להתאים את כיוון הפלאש לצילום אופקי או אנכי בקלות רבה.

אבות טיפוס של המתאם – פתיחה מתבצעת באמצעות לחיצה  פנימה (PMG מסבירה כי הכפתור אינו בולט והוא מוגן מלחיצה מקרית)

pmg-1

אחד הדברים שאהבנו במיוחד אותו מדגימה PMG בסרטון שבהמשך ולכאורה אינו חייב להיות חלק מהפרויקט הנוכחי הוא הפלטה הייחודית (פלטה “היברידית”) המאפשרת להתחבר גם לראשי ARCA SWISS וגם לראשים מבוססי RC2 (אנו ממליצים לכם לראות את הסרטון שלנו בנושא שפורסם לאחרונה ומסביר מדוע ברוב המקרים אנו מעדיפים את ה-RC2 אך ישנם מקרים בהם ARCA SWISS עדיפה – המוצר של PMG פותר את ההתלבטות ואנו מקווים כי הוא יגיע לשוק בלי קשר לפרויקט הנוכחי – במהרה).

מגוון פלטות מחוברות למצלמה באמצעות המערכת של PMG

pmg-2

סרטון הקיקסטרטר של המיזם

מערכת הנשיאה של PMG מתחילה ממחיר של כ-52 דולר באתר קיקסטרטר.

עוד פרויקטי גיוס המונים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *