ראשי חדשות Kickstarter Life Lite – התאורה שתבוא איתכם לכל מקום

Life Lite – התאורה שתבוא איתכם לכל מקום

0
0

אם אתם מחפשים תאורה זעירה, קלה, עמידה למים ולא יקרה – פרויקט קיקסטרטר חדש בשם Life Lite עשוי להיות הפיתרון עבורכם.

לפני מספר חודשים סיקרנו באתר הבת שלנו בשפה האנגלית LensVid את ה-Lume Cube של חברה בעלת שם דומה. מדובר בקוביית מתכת עמידה למים בעלת עוצמת הארה גבוהה מאד, סוללה פנימית ושליטה אלחוטית מאפליקציה. ניתן להפעיל מספר יחידות כאלו במקביל וקל מאד לחבר אותן כמעט בכל מקום בשל גודלן הזעיר.

הדגם החדש של אותה החברה המכונה Life Lite קטן יותר, קל יותר ובעיקר זול יותר. ההבדלים בין הדגמים נוגעים כאמור לעוצמה (1000 לומנס לעומת 1500 בדגם הקודם), האפליקציה מאפשרת שליטה בעד 5 תאורות לעומת 100 בדגם הקודם, העמידות למים מוגדרת עד כ-10 מטרים לעומת עד כ-30+ בדגם הקודם וכמובן ישנו ההבדל במחיר.

בעוד שהדגם הקודם נמכר כיום סביב 80 דולרים, הדגם החדש נמכר במחצית מהסכום וניתן אפילו לרכוש קיט זוגי תמורת 74 דולרים בעמוד הקיקטסטרטר של הפרויקט.

סרטון המציג את ה-Life Lite

החסרון המרכזי של ה-Life lite כמו גם של ה-Lume Cube הוא בכל הקשור לדיוק הצבע – בעוד תאורות מקצועיות מדורגות לרוב מעל ל-90 CRI (לעיתים גם מעל ל-95 CRI) ה-Lume Cube  וה-Life Lite מדורגים רק סביב 80 CRI. אנו מקווים כי החברה תשיק בעתיד גם מוצר מקצועי יותר בעל גודל דומה אך איכות צבע משופרת (משיחות איתם הם בהחלט מודעים לנושא).

ה-Life Lite – קטן יותר וזול יותר

life-lite

עוד פרויקטי מימון המונים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *