ראשי חדשות הכרזות מוצרים ניקון משיקה עדשות חדשות – 70-200 מ”מ f/2.8 ו-19 מ”מ Tilt-Shift

ניקון משיקה עדשות חדשות – 70-200 מ”מ f/2.8 ו-19 מ”מ Tilt-Shift

0
0

ניקון השיקה הערב זוג עדשות מקצועיות חדשות – הראשונה היא גרסה משודרגת של עדשת ה-70-200 מ”מ של החברה (הגרסה הקודמת בת כמעט עשור) והשנייה היא עדשת tilt-shift (ניקון מכנה זאת Perspective Control או PC בקיצור) רחבה במיוחד – 19 מ”מ עם צמצם f/4.

שוק הצילום מתכווץ והחברות המובילות מרגישות לחץ ומשיקות גרסאות חדשות של עדשות (עם מחירים חדשים) בכדי לשרוד בתחרות. היום השיקה כאמור ניקון שתי עדשות חדשות – שתיהן עם תג מחיר גבוה המיועדות לצלמים מקצועיים.

ה-AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR צפויה להפוך לסוס העבודה החדש של לא מעט צלמים מקצועיים. מה מביא עימו הדגם החדש? מלבד 22 אלמנטים (מתוכם 6 מסוג ED כמו גם אלמנט fluorite ואלמנט high refractive index אחד) כוללת הגרסה החדשה ציפוי ננו וכן מייצב משופר (עד 4 סטופים במקום 3.5 סטופים). לעדשה electromagnetic diaphragm (לכן ה-E בשם העדשה) אשר מאפשר שינוי צמצם תוך כדי צילום וידאו בכל הגופים ומשקל של 1.4 ק”ג. עוד תוספת קטנה כפי שניתן לראות בצילום למטה – כפתור אותו ניתן להגדיר לשימוש המשתמש (במרכז העדשה), בדומה לזה הקיים בחלק מהעדשות המקצועיות הארוכות האחרות של שניקון.

  • תוספת – עוד שינוי – ניקון החליפה את סדר הטבעות בגרסה החדשה ביחס לגרסה הקודמת (בין הפוקוס לזום) אנו מתארים לעצמנו כי נראה הרבה צלמים מאד לא מרוצים מן ההחלפה (למרות שיהיו וודאי גם כמה שימצאו אותו נוחה יותר).

מה שיעניין צלמים רבים הוא כמובן תג המחיר – לא פחות מ-2800 דולר בחו”ל החל מנובמבר 2016.

אנחנו מתעניינים לדעת האם ניקון פתרה את נושא ה-focus breathing  שהיה קיים בדגם הקודם.

עדשת ה-AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR החדשה – השיפורים מצדיקים את המחיר המשודרג?

af-s-nikkor-70-200mm-f2-8e-fl-ed-vr

לעומת ה-70-200 מ”מ החדשה, ה-PC Nikkor 19mm F4E ED היא עדשת נישה ידנית המיועדת בין השאר לצלמי נוף וארכיטקטורה המעוניינים ביכולותיה הייחודיות וזקוקים לאיכות האופטית הגבוהה שלה ולציפויים המתקדמים שניקון שילבה בעדשה. לעדשה לא פחות מ-17 אלמנטים ב-13 קבוצות כולל 3 אלמנטים מסוג ED וזוג אלמנטים אספריים וכן ציפויים שונים (fluorine & Nano Crystal). תג המחיר של העדשה החדשה צפוי להשאיר לרוכשים הפוטנציאליים חור עמוק בכיס – לא פחות מ-3400 דולר.

PC Nikkor 19mm F4E ED – עדשת נישה למי שבאמת צריך

pc-nikkor-19mm-f4e-ed

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *