ראשי חדשות Edelkrone WING – סליידר ללא סליידר

Edelkrone WING – סליידר ללא סליידר

0
0

חברת Edelkrone מטורקיה ממשיכה להשיק מוצרים ייחודיים לתחום הוידאו והוידאו הרפלקסי והשבוע היא חושפת זרוע ייחודית ומתקפלת אותה ניתן לשאת בקלות לכל מקום והיא מאפשרת תנועה חלקה של המצלמה בדומה לסיידר זעיר אך ללא המשקל והמורכבות של סליידר.

Edelkrone  היא מן החברות היצירתיות ביותר בתחום העזרים לוידאו כיום והיא אחראית לכמה פיתוחים מקוריים למדי בתחום הוידאו הרפלקסי דוגמת ה-Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם ועוד שורה של פיתוחים מעניינים (ניתן למצוא את כולן בקישור הבא באתר).

את ה-Wing הציגה החברה כאבטיפוס (גדול משמעותית אגב) כבר בתערוכת NAB 2014 אבל מאז לא שמענו על הפיתוח המעניין אשר צפוי להגיע לשוק לדברי החברה לקראת סוף חודש ספטמבר.

אורכו של ה-WING כ-15 ס”מ כשהוא מקופל ומשקלו כחצי קילו והוא מתארך לכדי 40 ס”מ כשהוא פתוח עם כושר נשיאה של כ-1.5 ק”ג.  המוצר ידני ומן הסרטון נראה כי תנועתו חלקה מאד (אם כי הדבר דורש בדיקה מן הסתם). מחירו של המוצר המעניין יעמוד על 250 דולרים ואנחנו מקווים לראות אותו בפעולה בתערוכת פוטוקינה בחודש הבא אם יוצג באירוע.

סרטון של ה-WING בגרסתו המעודכנת

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *