ראשי חדשות “מפתח השפן” – גימיק או גדג’ט שימושי?

“מפתח השפן” – גימיק או גדג’ט שימושי?

0
0

לעיתים אנו נתקלים במוצר שקשה לנו לסווגו. ה-Rabbit Key של חברת aeonrabbit הוא בדיוק מוצר כזה. מדובר בהתקן קטן בצורת מפתח שנועד לסייע למי שזקוק לאמצעי קטן לפתיחה ונעילה של ברגים בפלטות שחרור מהיר של מצלמות והתקני עזר שיהיה זמין בכל רגע במחזיק המפתחות.

כמה פעמים נתקלתם במצב בו היה עליכם לחבר או לשחרר מצלמה מפלת חיבור מהיר ולא היה לכם מטבע או אמצעי מתכתי שטוח אחר וניסיתם ללא הועיל לפתוח את הבורג באמצעות הציפורן (כואב אנו יודעים). אם אתם מכירים את התחושה אז אולי תתחברו לגדג’ט הפשוט להפליא הבא המעוצב בצורת מפתח עשוי פלדת אלחלד ונועד לסייע במשימה ולהיות מחובר תמיד לצרור המפתחות שלכם.

סרטון קצר המציג את ה-Rabbit Key ושימושיו

השאלה שתשאלו את עצמכם מן הסתם היא מדוע אני זקוק להתקן המוזר הזה אם יש לי: השלימו את המשפט (מטבע, מברג שטוח, מפתח דק או סתם ציפורן ארוכה ובלתי שבירה).

אין לנו ממש תשובה (אחרי הכל לא אנחנו פיתחנו את ה-Rabbit Key) – מצד שני אם יש לכם חבר/ה, בן/בת זוג, או סתם מישהו או מישהי יקרים לליבכם בתחום הצילום – מדובר במתנה חביבה מאד ובאופן תיאורטי לפחות, גם שימושית. לא םחות חשוב – מדובר בסך הכל בפיסת מתכת מעוצבת די זולה – כך שתמורת 10 דולרים ב-B&H גם אתם תוכלו להפסיק להתלבט ופשוט לרכוש אחד.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *