ראשי חדשות Kickstarter FLM CP-Travel – חצובת הטיולים הקומפקטית האולטימטיבית?

FLM CP-Travel – חצובת הטיולים הקומפקטית האולטימטיבית?

0
0

יצרנית הבוטיק הגרמנית FLM השיקה לאחרונה קמפיין גיוס המונים באתר אינדיגוגו במטרה להביא אל השוק חצובה קומפקטית במיוחד, קלה אך חזקה מאד.

מעטים בארץ שמעו על חברת הבוטיק FLM אשר הוקמה לפני למעלה מ-20 שנה ומייצרת חצובות וראשים איכותיים במיוחד במפעל בגרמניה. החברה ידועה בפיתוחים המקוריים שלה ובימים אלו אנו עובדים על סדרת ביקורות חדשה ומקיפה במיוחד עבור אתר הבת שלנו LensVid שתעסוק בחצובות ובראשים ואנו בוחנים גם את אחד הראשים של החברה אשר מיוצר בסטנדרטים גבוהים מאד וכולל מספר תכונות ייחודיות (עוד על כך בהמשך).

אם נחזור לפרויקט הנוכחי – החברה השיקה כאמור קמפיין גיוס עבור חצובה חדשה קלה במיוחד בעלת 5 מפרקים (מרבית החצבות הן בעלות 3 או 4 מפרקים אך לחלק מהחצובות הקומפקטיות במיוחד נדרש מפרק נוסף) עשויה לא פחות מ-10 שכבות של סיבי פחמן (לרוב ניתן למצוא חצובות עם עד 8 שכבות וישנן חצובות בודדות ביותר הכוללות 10 שכבות – דבר הנחשב יקר ומורכב יחסית ונועד להוסיף חוזק לחצובה). מעבר לכך החצובה עצמה נסגרת לגודל קומפקטי מאד אבל נפתחת לגובה עבודה רגיל יחסית והיא מסוגלת גם לרדת נמוך מאד אל הקרקע.

CP – Travel – חצובת בוטיק

_SAM0792_whrmir

הינה כמה מן התכונות המרכזיות של ה-CP-Travel:

  • חצובת סיבי פחמן בת 5 מפרקים הבנויה מ-10 שכבות של CF.
  • משקל 1.28 ק”ג עם כושר נשיאה של עד 10 ק”ג.
  • אורך סגור – 39 ס”מ.
  • גובה פתוח מקסימאלי (עם עמוד מרכזי פתוח) – 142 ס”מ.
  • רגלי גומי עם מערכת חדשה להחלפה ל-spikes לעבודה בשטח.
  • מערכת חדשה של תופסנים לתוך הרגל (ניתן לראות בסרטון המופיע בהמשך).
  • נועלי רגליים עשויים גומי איכותי ואלומיניום.
  • אחריות – 10 שנים.

כמי שנמצאים בימים אלו בעיצומן של בדיקות מקיפות של חצובות וראשים ממיטב החברות בעולם אין ספק כי מדובר במוצר מסקרן מאד ואפשר לקוות כי הוא ימומן ובמקרה כזה גם יגיע לבדיקות אצלנו בהמשך השנה.

כמה קטנה ככה גבוהה

Tripod_x1jyv8_xfcvdn

למתעניינים מחירו של ה-CP-Travel יעמוד על 490 דולרים – לא זול אולי אבל ביחס לחצובה גרמנית קומפקטית ביותר ואיכותית במיוחד מדובר במחיר תחורתי למדי (לראיה המוצר הקרוב ביותר של חברת Gitzo המוערכת – ה-Gitzo GT1555T הקומפקטית לה רק 8 שכבות של סיבי פחמן והיא איננה מגיעה לגובהה של החצובה הגרמנית, עולה פי 1.5 ויותר וזאת ללא אחריות בת 10 שנים).

נכנסת למזוודה קטנה

_SAM0765_mvdwri

סרטון שהכינה החברה אודות החצובה החדשה (סרטון נוסף ומשופר יעלה בהמשך)

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *