ראשי חדשות הכרזות מוצרים סמסונג משיקה כרטיס מיקרו SD בנפח חסר תקדים – 256GB

סמסונג משיקה כרטיס מיקרו SD בנפח חסר תקדים – 256GB

0
0

לא מעט מחשבים משווקים היום עם כוננים בנפח 256GB אבל בסמסונג לוקחים את מזעור צעד אחד קדימה ומשיקים בשבוע החולף כרטיס זיכרון זעיר (למכשירים ניידים) בנפח דומה.

עד כה הובילה את השוק סנדיסק עם כרטיס מיקרו SD בנפח מרשים בפני עצמו של כ-200 ג’יגה בייט אך סמסונג הצליחה לדחוס עוד קצת מקום לתוך אותו הנפח ולהשיק את הכרטיס החדש שידיע לחנויות בעולם בחודש יוני, מהירותו אגב תעמוד על 95 מגה בייט לשנייה לקריאה ו-90 מגה בייט לשנייה לכתיבה (ותומך בתקן ה-U3 – ראו פרטים בכתבה שלנו בנושא כרטיסי זיכרון).

אז מה אפשר לעשות עם הכרטיס החדש – בתחום הצילום לפחות תוכלו לשמור באמצעותו על יותר מ-55 אלף תמונות (לא היינו ממליצים – בטח ללא גיבוי) או 12 שעות של צילום וידאו ברזולוציה של 4K.

ככל שהצילום הסלולארי הופך להיות נפוץ יותר ומתקדם יותר והרזולוציות עולות – נדרש מקום רב יותר בכדי לשמור את המידע. רבים לא מסוגלים לבצע גיבוי מלא לענן (חובבי צילום סלולארי ייגמרו את תוכנית הרשת סלולארית שלהם מהר מאד) ולכן עולה הצורך בכרטיסים בעלי נפח גדול. הבעיה העיקרית היא שלא מעט מכשירים ניידים מתקדמים כיום לא כוללים חריצי הרחבה…

בכל מקרה אם אתם זקוקים לנפח אחסון נייד גדול ויש לכם מכשיר התומך בכך – תוכלו לרכוש אותו החל מחודש יוני תמורת כ-250 דולרים.

לא מפסיקים לצלם בנייד? אולי אתם צריכים את הכרטיס החדש של סמסונג…

EVO-Plus-256GB-microSD-card_02

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *