ראשי חדשות הכרזות מוצרים סמסונג משיקה את ה-T3 כונן נייד מהיר, קשיח בנפח גדול

סמסונג משיקה את ה-T3 כונן נייד מהיר, קשיח בנפח גדול

0
0

תערוכת CES 2016 כבר ממש כאן וחברת סמסונג היא אחת הראשונות להשיק מוצרים ואחד המעניינים שבהם הוא כונן ה-SSD החיצוני החדש של החברה המכונה T3, המשלב שורה של יכולות מתקדמות.

בשנה שעברה השיקה סמסונג את ה-T1 – כונן SSD חיצוני ראשון מתוצרתה בעל נפח של 1TB, ומהירות כתיבה וקריאה גבוהה. הדגם החדש המכונה T3 עשוי ממתכת (במקום פלסטיק בדור הקודם) וכולל מנגנון חדש להגנה מנפילות עד לגובה של 2 מטרים ובשונה מהדור הקודם כולל את חיבור המידע/חשמל מסוג USB Type C החדש (לא לדאוג סמסונג סיפקה כבל שבקצהו השני חיבור USB Type A רגיל בכדי שגם משתמשים שאין ברשותם מחשב עם תמיכה בתקן החדש יוכלו להנות מהשימוש בכונן).

שינוי חשוב נוסף נוגע לנפח הכונן. הדגם הקודם הגיע בנפח של עד 1TB ואילו הדור הנוכחי מסוגל להגיע עד ל-2TB (דגמים בנפחים של החל מ-250GB קיימים גם כן) – הבדל שעשוי להיות משמעותי במיוחד לצלמים ואנשי וידאו המחפשים כונן חיצוני מהיר לגיבוי ועבודה בשטח.

מבחינת ביצועים ה-T3 דומה מאד לקודמו – שניהם מבוססים כפי הנראה על ה-mSATA 850 Evo (דגם ה-SSD הפנימי של סמסונג) בעל מהירות הקריאה/כתיבה רשמית של 540MB/S ו-520MB/S בהתאמה. יהיה מעניין לראות אם בעתיד תציע סמסונג גם דגמים חיצוניים המבוססים על סדרת ה-PRO המתקדמת יותר של החברה

סמסונג T3 – קשיח יותר בנפח גדול יותר

T3_007_Dynamaic_Silver_678x452

הכונן החדש צפוי להיות זמין בראשית חודש מרץ 2016 בחו”ל (אין עדיין מידע בנוגע למחיר, הדור הקודם לא שווק רשמית בארץ, ובחו”ל זכה לביקורות חיוביות מאד למרות מחירו הגבוה יחסית).

סרטון רשמי של סמסונג המציג את הכונן

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *