ראשי חדשות אדובי Lightroom Mobile זמין בחינם למשתמשי אנדרואיד

אדובי Lightroom Mobile זמין בחינם למשתמשי אנדרואיד

0
0

הגרסה הניידת של תוכנת הלייטרום הייתה זמינה מזה לא מעט זמן למשתמשי אפל – מהיום גם משתמשי אנדרואיד ללא חשבון באדובי יוכלו להוריד אותה – בחינם.

מסיבה כלשהי אדובי מעט הזניחה את משתמשי האנדרואיד במוצריה הניידים והדבר היה בולט במיוחד בכל הקשור ללייטרום – אבל כעת גם מי שלא מנוי על השירות בתשלום של החברה יוכל להוריד מגוגל play את התוכנה ולערוך תמונות. כמובן שאם אתם רוצים לשתף תמונות שערכתם דרך הענן ללייטרום על המחשב – עדיין תצטרכו מנוי אבל ב-10 דולר (יחד עם פוטושופ) לחודש לא מדובר בהוצאה גדולה מידי לטעמנו.

למי שלא יודע על מה מדובר הינה תזכורת קטנה לחלק מהיכולות של האפליקציה שסיפקה לפני מספר חודשים ג’וליאן קוסט מאדובי (במקרה זה על אייפד של אפל – אבל היכולות הבסיסיות דומות למדי על פני הפלטפורמות השונות גם אם קיימים הבדלים קלים).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0YOYVlOqaCQ[/youtube]

קישור לעמוד ההורדה של האפליקציה מן החנות של גוגל.

לייטרום מובייל – בחינם מעכשיו גם למשתמשי אנדרואיד

lightroom-mobile

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *