ראשי חדשות RapidMount – לחבר פלאש לכל דבר

RapidMount – לחבר פלאש לכל דבר

0
0

חברת Tether Tools משיקה  ליין חדש של עזרים שנועדו לאפשר חיבור של מבזקים, מיקרופונים ואפילו מצלמות קלות כמעט לכל עצמם בעל משטח ישר וחלק בקלות ובנוחות ולאפשר בכך לחסוך נשיאה של חצובות ועמודים תאורה בצילומי שטח ואירועים.

Tether Tools האמריקנית ידועה במוצרים החדשניים שלה בתחום העזרים לצילום – החל משולחנות למחשבים ניידים וטאבלטים עבור צלמים, וכלה בכבלים וציוד למניעת ניתוק שלהם. לאחרונה הכריזה החברה על סדרה חדשה של מוצרים בשם RapidMount הכוללת בשלב זה שני מוצרים – ה-SLX – אשר מיועד באופן ספציפי לאחיזה של מבזקים וה-Q20 הכולל זרועה גמישה ומתאם לחיבור מוצרים דוגמת מצלמות גופרו ומיקרופונים.

שני הדגמי םמתבססים על אותו עיקרון – מדבקות חד פעמיות מיוחדות וחזקות במיוחד אשר אינן משאירות סימנים ונצמדות הן ל-RapidMount והן למשטח אליו תרצו לחבר את הפלאש או המצלמה. בין השאר תוכלו לחבר את המבזק או הגופרו שלכם לקירות, חלונות, משטחי מתכת, אריחי קרמיקה, מראות ולמעשה כל משטח שטוח ולחלק מספיק.

ה-SLX עם מבזק מחובר בקלות לקיר מתכת

rmslx-rapid-mount-tether-tools-slx-4

סרטון רשמי המציג את ליין ה-RapidMount 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m3jHrjxRkzI[/youtube]

היתרון של המוצרים החדשים הוא האפשרות לוותר על חצובות או עמודים תאורה ולנצל עצמים בשטח בכדי למקם עזרים במאוזן או במאונך (שימושים במיוחד למבזקים), חוסך מקום וזמן.

בניגוד למוצרים אחרים של חברת Tether Tools (המוכרת כחברת פרימיום בדרך כלל) ה-RapidMount נמכרים במחירים נגישים יחסית כשלאורך זמן החלק היקר יחסית הוא דווקא המדבקות (אם כי עבור צלמים מקצועיים לא מדובר בהוצאה גדולה מידי). ה-RapidMount SLX נמכר באתר החברה תמורת 25 דולרים וה-Q20 תמורת כ-30 דולרים (מספר מדבקות אמורות להגיע עם המוצר אך מדבקות נוספות יעלו לכם 15-50 דולר עבור 30 או 120 יחידות בהתאמה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *