ראשי חדשות הכרזות מוצרים ריקו Theta S – דור חדש למצלמת ה-360 מעלות הקומפקטית

ריקו Theta S – דור חדש למצלמת ה-360 מעלות הקומפקטית

0
0

חברת ריקו היפנית הכריזה על דור שני למצלמת הכיס שלה מדגם Theta המסוגלת לצלם ב-360 מעלות סטילס ווידאו. הדגם החדש המכונה Theta S נועד לשפר כמה מן המגבלות של הדגם המקורי שהיה יותר בגדר גימיק מאשר מוצר שימושי.

אנו חוזרים לפעילות לאחר כשבוע של שהיה בברלין שם בדקנו את מצלמת ה-D7200 של ניקון וכן מספר מוצרים נוספים של חברת זנהייזר וחברות נוספות אשר יזכו לביקורות בשבועות הקרובים באתר הבת שלנו LensVid.

אם לחזור ל-Theta S – מדובר על מוצר קטן (בערך בגודלו של מכשיר סלולארי אך מעט עבה יותר) בעל חיישן 12 מגה פיקסל בגודל 1/2.3″ (זהה לזה של לא מעט מצלמות סלולאריות) המסוגל לצלם ב-360 מעלות הודות לעדשה מיוחדת בעלת צמצם f/2. המצלמה מסוגלת לצלם סטילס ווידאו (עד רזולוציה של 1080p) והיא שידרוג משמעותי מבחינת הרזולוציה ביחס לדגם הקודם (ויש לקוות שגם מבחינת מהירות התפעול והעבודה בכלל). למצלמה WIFI ו-HDMI עם אפשרות לסטרימינג חי. למכשיר זיכרון פנימי בן 8GB אך רק 4GB בלבד פנויים לאחסון סרטונים (מגבלה מוזרה מאד יש לציין).

ה-Theta S

Theta-S

מחירו של ה-Theta S יעמוד על 350 דולרים והוא יאפשר צילום עבור הגרסה החדשה של אפליקציית גוגל street view – שימוש שעשוי להפוך לפופולארי למדי למגוון רחב של מטרות (מבתי עסק ועד אירועים אשר ירצו לעדכן את התמונות בגוגל אשר מתעדכנות לעיתים נדירות יחסית).

בסרטון הבא ניתן לראות צילום וידאו מה-Theta S המצוי מתחת לרחפן עם יכולת שליטה (שימו לב לחיצים) בזווית הצילום – בהחלט פונקציה מעניינת מאד המוסיפה הרבה אפשרויות להפקות וידאו. החיסרון כפי שהוא ניכר בסרטון הוא באיכות התמונה – אף שמדובר ב-1080p האיכות מהחיישן הזעיר איננה מרגשימה במיוחד וכמובן לא נראה שיש ייצוב לתמונה בחיבור לרחפן – ובכל זאת מדובר במוצר שהוא לכל הפחות מסקרן (אגב לנו הסרטון לא פעל בכרום ונאלצנו להפעילו באקספלורר – אך אפשר ומדובר בבעיה כלשהי הקשורה לתוספים).

סרטון אשר צולם באמצעות ה-Theta S מרחפן (שחקו עם זוויות הצפיה)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=O38NUuK8tWY[/youtube]

עוד פרטים על ה-Theta S באתר ריקו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *