ראשי חדשות Lily: רחפן הסלפי האולטימטיבי

Lily: רחפן הסלפי האולטימטיבי

0
0

רחפנים הופכים פופולאריים יותר ויותר ולא מעט צלמים החלו לעשות בהם שימוש בשנים האחונות. מוקדם יותר השבוע הוכרז רחפן זעיר ופשוט במיוחד אשר לא דורש יכולות הטסה כלשהן והוא מסוגל ללוות בלחיצת כפתור פשוטה את מפעילו, הוא עמיד למים וקטן וקל במיוחד.

אף שרחפנים משמשים כיום למגוון מטרות – תחום הצילום היה ונותר כר פורה לפיתוח יכולותיהם של הרובוטים החדשים. הבעיה העיקרית עם רחפנים עד היום היא שמרבית הכלים גדולים יחסית, יקרים ולעיתים קרובות מורכבים להפעלה. החברה מאחורי Lily החליטו לנסות ולייצר כלי פשוט לגמרי שכל אחת יוכל להפעיל בלי ידע מוקדם ועיקר מטרתו היא צילום וידאו של המשתמש – וידאו סלפי אם תרצו.

ה-Lily שוקל 1.3 ק”ג ואורכו (ורוחבו) 26 ס”מ בלבד. בכדי להפעילו כל שעליכם לעשות הוא לזרוק אותו באויר והוא יתחיל לרחף באופן עצמאי. בכדי שיוכל לעקוב אחריכם לכל מקום תוכלו להשתמש בהתקן קטן עם מספר כפתורים אשר יאפשרו לכם לשלוט במצבים השונים של הרחפן (סביב המשתמש, במרחק ממנו, מעקב רציף, לולאה ועוד).

Lily – הרחפן הקטן

lily-camera-1-750x524

ל-Lily יש מד תאוצה, ג’ירוסקופ, ברומטר, GPS וזוג מצלמות המסוגלות לצלם סטילס ברזולוציה של 12 מגה פיקסל ווידאו ברזולוציה של 1080p ו-60 פריימים לשנייה (או 720p ב-120p). המצלמות מיוצבות עם פוקוס קבוע והרחפן עצמו מסוגל לנוע קרוב מאד (באופן יחסי) למצולם במתארים שונים אותם יכול המשתמש לקבוע.

מכשיר המעקב – עמיד למים עם התקן העזר

lily-camera-2-750x461

המחיר הוא אחת הנקודות החזקות של ה-Lily – ההשמנה המוקדמת מאפשרת למי שירכוש כעת לקנות את הרחפן במחיר של פחות מ-500 דולר (עד ה-15 ליוני) בהמשך יעמוד המחיר על כ-1000 דולר – עדיין מחיר זול יחסית להרבה רחפנים אחרים. הרחפן צפוי להגיע לשוק בפועל בפברואר 2016.

סרטון רשמי המציג את Lily

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4vGcH0Bk3hg[/youtube]

התנסות ראשונה עם אבטיפוס של ה-Lily

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ObDvc1saMr4[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *