ראשי חדשות חדש למקצוענים: סדרת תיקי ה-Echelon היוקרתית של LowePro

חדש למקצוענים: סדרת תיקי ה-Echelon היוקרתית של LowePro

0
0

חברת LowePro הקנדית הכריזה לאחרונה על סדרת תיקי צילום יוקרתית המיועדת לצלמים מקצועיים ומכונה Echelon. הסדרה כוללת כיום 3 תיקים בעלי עיצוב דומה אך פונקציונאליות שונה. ביקורת ראשונה על הסדרה פורסמה ברשת ואנו מביאים אותו בפניכם היום.

חברת LowePro החליטה לכוון לשוק תיקי הצילום היוקרתיים כשפיתחה את סדרת ה-Echelon אשר הוצגה מוקדם יותר השבוע. לא מדובר רק בסדרת מוצרים פונקציונאליים, אלא בהצהרה אופנתית של ממש. זאת איננה הפעם הראשונה שאנו רואים שילוב שכזה. חברת מנפרוטו נכנסה כבר לפני מספר שנים לתחום הביגוד, התיקים והעזרים האופנתיים לצלמים וממשיכה מאז לפתח מוצרים בנישה (הדי צרה אנו חייבים להודות) הזאת.

יוקרה יקרה – סדרת ה-Echelon של לואפרו

Echelon_slider3

אז מה כוללת סדרת ה-Echelon? בשלב זה יש לנו מזוודת ציוד צילום מקצועית עם גוף קשיח וזוג תיקי יד בגדלים שונים. התיקים אינם קלים במיוחד אלא נועדו להיות מרופדים וקשיחים ולשדר איכות. מבחינת כושר הנשיאה, המזוודה מסוגלת לשאת בנוחות 6-8 עדשות יחד עם שני גופים מקצועיים ועוד כמות יפה של עזרים וכן מחשב נייד בגודל 15 אינצ’. כל זאת בתוך מבנה קשיח במיוחד ומרופד באיכות גבוהה. תיק ה-attaché  נועד למחשב נייד בגודל 13 אינצ’, מצלמה וזוג עדשות והוא מגיע במבנה מעט עבה ודי מוזר עבור תיק צילום. לבסוף תיק המחשב נועד בעיקר לעזרים, מחשב נייד, טאבלט, דיסקים קשיחים ניידים ועוד.

שלושת התיקים החדשים בסדרת ה-Echelon 

Echelon_Roller_Stuffed3 Echelon_Brief_OpenEmpty Echelon_Attache_Stuffed

סרטון רשמי המציג את סדרת תיקי ה-Echelon 

[vimeo]https://vimeo.com/119598353[/vimeo]

מבחינת המחירים בחו”ל מדובר בסדרה יוקרתית אך גם יקרה. המזוודה צפויה להימכר תמורת כ-800 דולרים והתיקים תמורת כ-420 ו-340 דולרים (מחירה של הסדר הכולה עומד על 1300 דולרים) – עוד פרטים באתר החברה.

סרטון ביקורת של Resource Magazine הבוחן את סדרת תיקי ה-Echelon החדשים

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MBMvXef7V_E[/youtube]

Echelon_hero_family-set

בונוס באותו נושא – מבט קצר ראשון אל סדרת המזוודות הקשיחות החדשה של LowePro המכונה Hard Side

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fPhpDQ4egRw[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *