ראשי חדשות הכרזות מוצרים עדשות חדשות מבית פנסוניק והפתעות צפויות נוספות

עדשות חדשות מבית פנסוניק והפתעות צפויות נוספות

0
0

חברת פנסוניק הכריזה היום על זוג עדשות מהירות חדשות – האחת בעלת אורך מוקד של 42.5 מ”מ והשנייה בעלת אורך מוקד של 30 מ”מ. כל זאת ימים ספורים בלבד לאחר סיום תערוכת +CP ביפן. במקביל אנו מדווחים על מסיבת עיתונאים צפויה של חברת סוני בעוד מספר שבועות עם מספר הכרזות.

לאחרונה נראה שחברות הצילום בוחרות פחות ופחות לבצע השקות משמעותיות בתערוכות. אמנם ראינו את זוג המצלמות בעלות הרזולוציה האולטרה גבוהה של קנון (5D S/R) מוכרזות לאחרונה בסמוך לתערוכת +CP אבל בשתי התערוכות הגדולות של השנה (CES 2015 ו-.CP+ 2015) ראינו הרבה פחות הכרזות משאנו רגילים בשנים עברו. לכך אפשר להניח תורם המצב הכללי הרעוע של שוק הצילום (שהתכווץ כידוע פעם נוספת בשנת 2014 כפי שדיחחנו כאן לאחרונה) אבל נראה שלפחות חלק מהיצרניות ממתינות עם ההכרזות הצפויות שלהן למועד מאוחר יותר (אולי לתחילת השנה העסקית היפנית בעוד קצת יותר מחודש.

מי שלא המתינה (לפחות עם ההכרזה הנוכחית) היא פנסוניק שבחרה להתעלם מ-+CP ולהשיק זוג עדשות שבוע לערך אחרי התערוכה. שתי העדשות הן:

  Panasonic Lumix G 42,5mm f/1.7 MEGA O.I.S – עדשת טלפוטו קצרה (שוות ערך ל-85 מ”מ ב-35 מ”מ) ומהירה (צמצם f/1.7) הכוללת מייצב אופטי מובנה ועלותה כ-400 דולרים.

42-5mm-panasonic

Panasonic LUMIX G MACRO 30mm f/2.8 ASPH. MEGA O.I.S – עדשת מאקרו בעלת יחס הגדלה של 1:1, מרחק פוקוס מינימאלי קרוב מאד – 10.5 ס”מ, צמצם f/2.8 ואורך מוקד שווה ערך ל-60 מ”מ (ב-35 מ”מ). העדשה כוללת מייצב אופטי מובנה ומחירה יעמוד על כ-400 דולר.

30mm-macro-panasonic

מלבד פנסוניק אנו מקבלים היום גם ידיעות על פיהן סוני שוויתרה לגמרי על +CP צפויה לכנס מסיבת עיתונאים ולהכריז על מוצרים חדשים לקראת סוף חודש מרץ (אפשר ונראה שם מחליפה ל-A7 R הנוכחית עם חיישן ברזולוציה גבוהה). גם ניקון צפויה כנראה להשיק בשבועות הקרובים מוצרים חדשים (ה-D7200 לא הלכה לשום מקום רק נדחתה מעט) וגם לפוג’י יש כנראה תוכניות עם גרסה מוזלת של ה-X-T1 – יהיה מעניין.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *