ראשי חדשות Kickstarter Beehive: מתלה התמונות האולטימטיבי

Beehive: מתלה התמונות האולטימטיבי

0
0

אוהבים לצלם ולהדפיס אבל שונאים לתלות תמונות? ממציא אמריקני פיתח מערכת תליה ייחודית שאמורה להפוך את פעולת תליית התמונות לפשוטה ונוחה הרבה יותר – תראו איך היא עובדת.

אין ספק שתמונה תלויה – בעיקר תמונה גדולה היא דרך נפלאה להציג את התמונות שלנו. הבעיה היא שרבים לא אוהבים את ההתעסקות שמסביב – הדפסה, מסגור ולבסוף תליה. הפיתוח של Herb ו-Matt Bigelow נועד לפתור לפחות את הבעיה האחרונה. ה-Beehive Picture Hanger אותו פיתחו הוא גלגול להמצאה קודמת שלהם עם שיפור קל והוא מאפשר תליה נוחה ובעיקר התמודדות עם אחת הבעיות הכי מציקות בתליית תמונות – הצורך המתמיד לתקן את גובה ואיזון התמונה.

תליית תמונות בקלות -Beehive Picture Hanger 

Beehive-Picture-Hangers

האופן שבו פועל ה-Beehive Picture Hanger פשוט ביותר. מחברים את חלקו הראשון של המתלה בחלק האחורי של המסגרת (כרגע נתמכות מסגרות עץ בלבד – הממציא מבטיח גרסאות עתידיות גם למתכת). בכל צד של התמונה מחברים מתלה באמצעות ברגים ומצמידים עם מעט לחץ את התמונה לקיר. בכל מתלה יש פין מתכת קטן אשר יוצר שקע זעיר בקיר. שקע זה מאפשר למקם בדיוק רב את המקום אליו יש לחבר את המתלה המסופק באמצעות פטיש (המתלה ננעץ בקיר בעומק לא גדול אך לדברי המפתח מספיק לתליית תמונה במשקל של כמעט 14 ק”ג באופן בטוח). כעת ניתן לתלות את התמונה. כוורת המתכת בגה המתלה מאפשרת ביצוע של התאמות במידה והתמונה עקומה לצד ימין או שמאל (מה שלא ברור מהסרטון המופיע למטה הוא עד כמה עדינות ההתאמות הללו).

המתלה ועליו פרספקס שקוף להדגמה – ניתן להזיז את מיקום המתלה בקלות בכל צד של התמונה בכדי ליישר אותה

Beehive-Picture-Hangers-see

סרטון בו מציג הממציא (ובנו) את המתלה ויתרונותיו

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wOUlYf8IOtE[/youtube]

כפי שמקובל בימינו גם הפרויקט הייחודי הזה מצא את דרכו לאתר קיקסטרטר בו הוא החל לגייס כספים (סכום המטרה אם תהיתם הוא 42 אלף דולר). עלות זוג מתלים לתמונה היא 5 דולרים אבל אם תרצו להזמין סט לארץ תצטרכו להיפרד מ-25 דולרים לסט המתאים ל-9 מסגרות (המשלוח עצמו לישראל עומד על 25 דולרים מה שהופך את הסיפור ללא מאד כדאי אלא אם אתם רוכשים כמות גדולה יותר). לעמוד הפרויקט באתר קיקסטרטר.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *