ראשי חדשות FlexTilt – הראש המתקפל

FlexTilt – הראש המתקפל

0
0

חברת Edelkrone השיקה לאחרונה מוצר קטן ומסקרן מאד – FlexTilt. ראש קטן וצר בעל יכולת הגבהה והנמכה כמו גם שינוי זווית בו ניתן להשתמש גם ללא חצובה.

חברת  Edelkrone מטורקיה משיקה עוד ועוד מוצרים ייחודיים לתחום הסטילס והוידאו הרפלקסי. מדובר כיום באחת החברות היצירתיות ביותר בתחום האחראית לכמה פיתוחים מקוריים למדי בתחום הוידאו הרפלקסי דוגמת ה-Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם ועוד שורה של פיתוחים מעניינים (ניתן למצוא את כולן בקישור הבא באתר).

קטן וקומפקטי – FlexTilt

FlexTilt-Head-1

הפיתוח האחרון המכונה FlexTilt הוא ראש חצובה מקורי למדי. הוא עשוי אלומניום ושוקל כ-400 גרם ומסוגל לשאת מצלמה+עדשה במשקל של עד כ-2.5 ק”ג. הוא כולל גלגל לנעעילה נוחה ובנוי משני חלקים בעלי יכולת תנועה והוא מאפשר שימוש על חצובה, סליידר או לבד על משטח ישר (אם כי עדשות ארוכות בעלות מרכז כובד קדמי כנראה לא יהיו רצויות במקרה כזה).

סרטון המציג את – שימו לב לאפשרות לסובב את הראש לצילום אנכי

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OPRCAK-zjOA[/youtube]

ה-FlexTilt נמכר תמורת כ-100 דולרים.

גם עבור מצלמות כבדות יחסית

FlexTilt-Head-2

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *