ראשי חדשות הכרזות מוצרים Relio – השמש הפרטית שלכם

Relio – השמש הפרטית שלכם

0
0

אם אתם זקוקים לתאורה קטנה ועוצמתית למוצרים, אוכל, אוירה או כסתם תאורה נוספת קומפקטית במיוחד – לחברת Relio האיטלקית פיתרון מעניין להציע לכם.

זוכרים את הביקורת שפרסמנו כאן בשנה שעברה על ה-BALLED Pro הגרמני? תאורת ה-LED הזעירה והאיכותית שפותחה עבור צילום מזון ומוצרים והוכיחה את עצמה כמועילה למדי. ובכן חברה איטלקית צעירה החליטה לפתח מוצר דומה אך בעל יכולות משופרות ומחיר מופחת בהרבה.

תאורה עוצמתית וזעירה

Relio-3

ה-Relio הוא פיתוח של מהנדס איטלקי צעיר בשם Marco Bozzola. הוא עשוי מאלומיניום תעופתי, צורתו ריבועית וגודלו 35 מ”מ,  עוצמת ההארה הרשמית עומדת על כ-200 לומנס (פי 2 מה-BALLED Pro) עם “איכות אור” של 92 CRI (ניתן להזמין את התאורה ב-3 טמפרטורות צבע- 3000K/3500K/4500K – למרבית השימושים החברה ממליצה אגב על 3000K). בשונה מה-BALLED Pro ניתן להתאים ל-Relio עדשות שונות (למעשה סוג של גריד) שנועדו לספק זווית צרה יותר או פחות של הארה וניתן גם להלביש גם ג’לים בכדי לקבל צבעים שונים.

3 גרסאות – טמפרטורות צבע שונות

Relio-4

התאורה עצמה מגיעה עם חיבור USB זעיר בדיוק כמו ה-BALLED Pro (נקווה שבמקרה זה החיבור יהיה מעט יציב יותר ולא יתנתק – בעיה שחזרה לא מעט עם ה-BALLED Pro) וחיבור חצובה בתחתית (אם כי היא איננה מגנטית כמו ה-BALLED Pro).

על חצובה שולחנית

Relio-2

סרטון המציג את Relio

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zcO6JEBkwAc[/youtube]

מעבר לטענות בדבר עוצמת ואיכות האור הגבוה אשר נועדה לחקות אור יום היתרון של ה-Relio טמון במחיר – כ-70 יורו (בתוספת משלוח, אם כי בשלב זה לא קיים משלוח לארץ – אנו מנסים לברר זאת מול החברה), מחיר זה נמוך פי כמה מן המחיר של ה-BALLED Pro.

לצילום עצמים – Relio

Relio-1

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *