ראשי חדשות Kickstarter MagSphere ו-MagBounce – המרככים המגנטיים הראשונים לפלאש שלך

MagSphere ו-MagBounce – המרככים המגנטיים הראשונים לפלאש שלך

0
0

פרויקט קיקסטרטר חדש מביא עימו זוג דיפיוזרים מגנטיים אשר מתיימרים להפוך את חייהם של הצלמים לפשוטים ונוחים יותר וגם לשפר את איכות התאורה שמספק הפלאש ביחס להתקנים דומים אחרים בשוק.

בשנה שעברה יצאה חברת MagMod עם פרויקט קיקסטרטר ראשון אשר ניסה (בהצלחה רבה) לגייס מימון בכדי ליצור את ההתקן ראשון המסוגל להחזיק עזרים שונים למבזק באמצעות מגנטים. ההתקן אותה פיתחה החברה בנוי מרצועת סיליקון גמישה וחזקה אליה מחוברים מגנטים רבי עוצמה משני צידי המבזק. לאחר הרכבת הרצועה על המבזק ניתן לחבר בקלות עזרים שונים גריד (grid/honeycomb) אשר נועד למקד את האור או התקן הכולל מחזיק לג’לים הכוללים צבעים שונים.

כעת מגיעים שני תוספים חדשים ומעניינים למערכת אותה פיתחה MagMod. הראשון הוא ה-MagSphere – מרכך כדורי גמיש אשר נועד לריכוך כללי של האור ואילו ה-MagBounce הוא אמצעי שנועד לסייע לצלמים להשתמש בפלאש בצורה לא ישירה כאשר לא ניתן להקפיץ את הפלאש מהתקרה למשל בכדי להוסיף אור ואו ליצור החזרי אור בעיני המצולם. שני ההתקנים עובדים עם מערכת המגנטית המקורית של MagMod (רצועת הסיליקון הגמישה על המבזק), שניהם עשויים מחומר גמיש שחוזר לצורתו המקורית גם אם מקפלים אותו (נוח במיוחד לנשיאה בתיק).

ה-MagSphere – מרכך עם מגנטים

MagSphere

עוד יתרונות של ההתקנים החדשים – לדברי MagMod בניגוד למרככים קיימים ה-MagSphere  מוריד רק סטופ אחד של אור מהמבזק לעומת 2-4 סטופים של התקני ריכוך אחרים – בהנחה והדבר נכון צלמים העושים שימוש רב בפלאש (למשל בצילום אירועים) יוכלו לחסוך החלפה של סוללות בזמן העבודה. ל-MagSphere יש תא פנימי המאפשר שילב של ג’לים או אפילו התאמה של גריד למיצוי מקסימאלי של ההתקן. עוד נקודה מעניינת – המגנטים בהם נעשה שימוש כה חזקים עד כי ניתן לחבר אותם למבזק ולהציבו על חצובה ולהרים את המבזק והחצובה יחד מההתקן מבלי שהוא יתנתק.

ה-MagBounce – אפשר להקפיץ בשקט

MagBounce

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

כמו הפרויקט הקודם של החברה גם הפרויקט הנוכחי מופיע באתר קיקסטרטר וכבר גייס את מלוא הסכום הדרוש (למעשה יותר מפי 4). המוצר עצמו איננו זול מאד (60 דולר עבור כל אחד מההתקנים או 80 דולר עבור שניהם) אך הביקורות החיוביות מאד שקיבל הדור הקודם של ה-MagMod בשנה שעברה צריכות בהחלט לעודד רוכשים פוטנציאליים.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *