ראשי חדשות Kickstarter Pronto – להטעין את הנייד ומיד

Pronto – להטעין את הנייד ומיד

0
0

צמאים לאנרגיה במהירות להטענת המצלמה, הנייד, הסלולארי או הסוללות למבזק? פרויקט קיקסטרטר חדש מביא סוללה חיצונית המסוגלת להיטען תוך דקות ספורות ולאפשר לכם זמינות בכל מקום גם אם זמן ההטענה שעומד לרשותכם קצר למדי.

אם אתם מחפשים סוללה רבת עוצמה שגם תאפשר לכם זמן טעינה קצר – Pronto – למשל אם אתם בין טיסות או רגע לפני יציאה לשטח או לצילומים וזקוקים לסוללת גיבוי – ה-Pronto יכולה להיות אופציה מעניינת. הסוללה שפותחה על ידי חברת powerpractical האמריקנית (שיצרה עוד כמה מוצרים מעניינים דוגמת סיר המאפשר הטענה של מכשירים אלקטרוניים באמצעות חימום מים) כבר הספיקה לגייס קרוב ל-300 אלף דולר במיזם הקיקסטרטר לטובת הפרויקט (סכום המטרה היה 50 אלף דולר בלבד).

ל-Pronto שתי גרסאות – גרסה דקה יותר המכונה Pronto 5 ומסוגלת לספק עד 4500 mAh וגרסה גדולה יותר המאכסנת בתוכה עד 13,500 mAh – שתיהן בעלות מארז אלומיניום מיוחד הכולל אינדיקטרוים למהירות ההטענה ולכמות האנרגיה שנותרה בסוללה. לדגם הקטן יותר חיבור USB אחד  וחיבור להטענה מהירה מהחשמל (ניתן גם להטעין מ-USB אגב). הטענה מלאה של הסוללה נמשכת שעה ומספיקה ל-3 הטענות של האייפון 5 (הדגם הגדול יותר יספק עד 9 הטענות באותו זמן הטענה) אבל בכדי לספק טעינה יחידה נזקק ה-Pronto 5 ל-15 דקות בלבד (וה-Pronto 12 ל-5 דקות בלבד). שימו לב – הטעינה מהסוללה לאייפון תימשך זמן ארוך – 60-90 דקות אבל ההטענה של ה-Pronto עצמו מהחשמל תהיה מהירה – כלומר אם אתם בשדה התעופה ואתם ממהרים לצאת – עדיף לכם להטעין את ה-Pronto ולא את האייפון בזמן שעומד לרשותכם – אחרי זה תוכלו להטעין ממנו את האייפון.

סרטון הקיקסטרטר המציג את ה-Pronto

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kx_fWfexukk[/youtube]

לא רק באייפון מדובר – ה-Pronto 12 מסוגל באמצעות 2 חיבורי USB ובעיקר חיבור עם מתאם (כלול) של שקע 12V להטעין מגוון רחב של מוצרים – כולל מחשבים ניידים, מטעני סוללות למצלמות ועוד (כל עוד יש לכם חיבור מתאים כמובן – למוצרים רבים ניתן למצוא כזה ויש גם מתאמים אוניברסאליים).

שתי סוללות ה-Pronto

Pronto-1

רק לפני מספר ימים פרסמנו כאן את ה-chargeall – פרויקט גיוס המונים אחר אשר הצליח לגייס למעלה מ-365 אלף דולר עבור סוללה רבת עוצמה הכוללת שקע חשמלי (110w) המאפשר הטענה של מוצרים שונים. ה-Pronto אמנם לא כולל שקע כזה אך באמצעות חיבור שקע מצת ניתן להתאימו לעבודה עם מגוון רחב של מוצרים (רק בדגם ה-Pronto 12).

אפשר להטעין גם סוללות למצלמה ומחשבים ניידים עם יש לכם את החיבור המתאים לרכב

Pronto-4

ה-Pronto 5 נמכר תמורת כ-80 דולרים (פלוס 35 דולרים למשלוח בינלאומי) ה-Pronto 12 כבר מגיע עם תג מחיר גבוה למדי – 120 דולרים (עם 50 דולר משלוח בינלאומי) בקיקסטרטר.

זמן טעינה מהיר

Pronto-2

אתם מוזמנים כמו תמיד להתעדכן בעוד פיתוחים ומוצרים מעניינים בתחום הצילום בערוץ ה-kickstarter שלנו ב-MegaPixel.

מאפשר הטענה של שני מכשירים במקביל – Pronto 12

Pronto-3

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *