ראשי חדשות Nixie רובוט הצילום האישי

Nixie רובוט הצילום האישי

0
0

לפעמים אתם לבד ורוצים לצלם את עצמכם ממרחק – אולי אתם רוכבים על אופניים, באמצע טיפוס על צוק או סתם צועדים בפארק. פיתוח מעניין בשם Nixie מעוניין להביא את המהפכה הצילומית הבאה – צילום לביש (ומעופף) אשר ינוע סביבכם ויצלם אתכם מכל זווית בכל מקום שרק תרצו והכל באמצעות רחפן זעיר המסוגל להתלבש על היד.

Christoph Kohstall הוא פוסט דוקטורנט לפיזיקה מאוניברסיטת סטנפורד שהחליט שהוא רוצה לפתח צמיד מרחף בעל יכולת צילום. הרעיון נשמע הזוי אבל בשילוב שבב האדיסון החדש של אינטל Kohstall הצליח לפתח אבטיפוס (וכבר הספיק לזכות בפרס של 50 אלף דולר בתחרות של אינטל תחת השם Make it wearable).

איור קונספט של Nixie

Nixie

במקביל הוקמה גם חברה אשר מטרתה להפוך את ה-Nixie למוצר מסחרי של ממש (כרגע כאמור מדובר באב טיפוס לא ממש אסתטי).

סרטון המציג את הפרויקט עבור התחרות של אינטל

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_VFsdPAoI1g[/youtube]

סרטון כללי המציג את Nixie

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kfzqUsGMHE0&sns=em[/youtube]

אנו מוצאים כי למוצר שכזה יהיו שימושים רבים בעתיד. קואדקופטרים רגילים הם גדולים וסביר להניח שהשימוש בהם יוגבל מאד בעתיד הקרוב (כפי שנעשה בחלק מהמדינות כבר כעת), מוצר קטן המסוגל לבצע טיסה קצרה של מספר דקות למרחק של מטרים ספורים יכול להיות פחות מפוקח ועדיין לאפשר צילום מאד שימושי במקרים מסויימים – בוודאי לחובבי ספורט אתגרי – אך לא רק.

עוד סרטון המציג את הקונספט והשימושים של Nixie

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CIZU9mLJ9t4[/youtube]

תוכלו למצוא עוד פרטים על ה-באתר החברה – flynixie.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *