ראשי חדשות Kickstarter Slide – להמציא את רצועת המצלמה מחדש

Slide – להמציא את רצועת המצלמה מחדש

0
0

רצועה חדשה למצלמה בשם Slide מנסה להמציא מחדש את הדרך בא אנו נושאים את המצלמה איתנו לכל מקום ולאפשר לצלמים גמישות רבה יותר ונוחות משופרת.

חברת Peak Design ובראשונה המפתח Peter Dering אמורה להיות מוכרת כבר ללא מעט מגולשי האתר. Dering אחראי למספר מוצרים מעניינים למדי בתחום הצילום אותם השיק בשנים האחרונות כקמפיינים באתר קיקסטרטר – קמפיינים שזכו להצלחה גדולה ולגיוסים של מאות אלפי דולרים כל אחד. הקמפיין הזכור ביותר שלו (והראשון) היה ה-Capture – אבזם נשיאה חזק במיוחד אותו ניתן לחבר לתיק, חגורה או אפילו לגגון של רכב בכדי להחזיק את המצלמה שלכם. מאז הקים Dering חברה והשיק עוד מספר מוצרים, אבל נראה שהמוצר האחרון הוא אולי המענין ביותר בתחום הנשיאה של המצלמה.

ה-Slide הוא סוג חדש של רצועה. הוא משלב בין התכונות של 3 סוגי רצועות או מדויק יותר לומר – צורות נשיאה של מצלמה – רצועת סלינג, רצועת כתף ורצועת צוואר. הוא כולל ריפוד פנימי וניתן לחברו למצלמה בשתי דרכים עיקריות – או בדומה לרצועה רגילה באמצעות שני מחברי הרצועה בצידי המצלמה – או בדומה למגוון רצועות אחרות – בתחתית המצלמה דרך חיבור החצובה אך באופן שלא מפריע לחצובה (וגם באחת הפינות).

ה-Slide במצבי נשיאה שונים

Slide-1

מעט קשה להסביר במילים את היתרונות שרואים ב- Peak Design לרצועה החדשה אבל הסרטון הבא דווקא מסביר את העיקרון לא רע לדעתנו:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qaqCEkHfJ78[/youtube]

כמו במקרים הקודמים גם הפעם בחר Dering ללכת על קמפיין קיקסטרטר שגייס כבר קרוב ל-230 אלף דולר ועוד היד נטויה (עם 47 יום עד לסיום נכון לזמן כתיבת שורות אלו). ה-Slide מוצע תמורת כ-50 דולר כשמוצר נוסף המכונה Clutch (סוג של מחזיק מצלמה ליד) מוצע תמורת כ-30 דולר במסגרת אותו קמפיין. אתם יכולים לצפות בסרטון הקיקסטרטר בהמשך ולהיכנס לעמוד הקיקסטרטר של המיזם בקישור הבא.

קמפיין הקיקסטרטר של ה-Slide


אתם מוזמנים כמו תמיד להתעדכן בעוד פיתוחים ומוצרים מעניינים בתחום הצילום בערוץ ה-kickstarter שלנו ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *