ראשי חדשות הכרזות מוצרים פוג’יפילם מציגה – העדשה עם המייצב המתקדם בעולם

פוג’יפילם מציגה – העדשה עם המייצב המתקדם בעולם

0
0

חברת פוג’יפילם הכריזה מוקדם יותר היום על עדשת זום חדשה הכוללת מייצב מסוג חדש לחלוטין הכולל בתוכו ג’יירוסקופים מובנים המסוגלים לייצב את העדשה עד למהירויות נמוכות בצורה קיצונית.

חברת פוג’יפילם הכריזה היום על עדשת ה-XF 18-135mm F3.5-5.6 R LM OIS WR – דגם חדש של עדשה מסדרת ה-XF המתקדמת של החברה. העדשה עמידה למים ואבק (כמו מצלמת ה-X-T1 עבורה היא תוכננה), היא בעלת איכות בנייה גבוהה וגולת הכותרת שלה היא מערכת ייצוב חדשה בעלת יכולת ייצוב של עד 5 סטופים (כך על פי פוג’י).

מרבית מערכות הייצוב האופטיות לעדשות מסוגלות לייצב את התמונה בין 3-4 סטופים לכל היותר. חברות רבות טוענות כי מייצב התמונה שלהם מסוגל להגיע לארבעה סטופים אך בפועל המציאות לעיתים שונה למדי. בפוג’י החליטו לערוך מבחן מצולם – הם המציבו את עדשת ה-Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 אל מול העדשה החדשה שלהם בכדי לראת את ההבדלים. אף שמדובר בתצוגת תכלית של החברה עצמה – על פניו לפחות היא נראית מרשימה ביותר – העדשה של פוג’י מסוגלת להישאר יציבה במידה רבה עד מהירויות שברוב העדשות שאנו ניסינו קשה עד בלתי אפשרי לצלם איתן מהיד (לאורך המוקד של העדשה יש לא מעט השפעה על העניין).

עמידה למים – XF 18-135mm F3.5-5.6 R LM OIS WR

fuji-18-135mm-1

את המפרט המלא של ה-XF 18-135mm F3.5-5.6 R LM OIS WR ניתן למצוא במערכת המפרטים של האתר.

סרטון ההדגמה של פוג’י – שתי מערכות ייצוב בפעולה – מי טובה יותר

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CVRKLIs7ea0[/youtube]

זאת היא הזדמנות טובה להביא בפניכם סרטון unboxing קצר של העדשה החדשה לה כפי הנראה איכות בנייה גבוה למדי (בדומה לשאר העדשות מסדרת ה-XF).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4CjI8_BnU14[/youtube]

שימו לב כי כל היכולות המתקדמות של העדשה מגיעות עם תג מחיר לא זול במיוחד – $900 דולר בחו”ל (לא מעט לעדשה בעלת צמצם סטנדרטי – אפילו אם היא כוללת את מערכת הייצוב המתקדמת בעולם).

המייצב המתקדם בעולם?FUJINON-LENS-XF18-135mmF3.5-5.6-R-LM-OIS-WR1

 

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *