ראשי חדשות אדובי בהצצה אל גרסת הפוטושופ הקרובה: מסיכות פוקוס

אדובי בהצצה אל גרסת הפוטושופ הקרובה: מסיכות פוקוס

0
0

אמש בשעת לילה מאוחרת פרסמה חברת אדובי הצצה ראשונה אל אחת התכונות המתקדמות הצפויות בגרסה הבאה של תוכנת הפוטושופ אשר תיחשף באופן רשמי בשבוע הבא. התכונה החדשה מכונה focus mask והיא צפויה לקצר במידה משמעותית את הזמן הדרוש להפרדת אובייקט מהרקע.

ב-18 ליוני צפויה חברת אדובי לקיים מסיבת עיתונאים בה תציג שורה של חידושים ובהם ככל הנראה גם את גרסת הפוטושופ הבאה (חלק מהשדרוג המתמשך של תוכנת הפוטושופ CC).

בסרטון קצר חשפה מנהלת המוצר של תוכנת הפוטושופ Zorana Gee את פונקציית מסכת הפוקוס החדשה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ARFbJQxgjSA[/youtube]

כפי שניתן לראות פונקציית מסכת הפוקוס צפויה לקצר במידרה רבה את הזמן הדרוש לבחירת אובייקט על רקע מטושטש (כולל מקרים של אובייקטים מורכבים עם שיער וכו’). כמובן שעדיין יש צורך לראות כיצד התכונה החדשה תתפקד בפועל ולא רק בהדגמה מצולמת עם תמונה מוכנה מראש, אבל לכל הפחות אנו יודעים כי נקבל בקרוב עוד אפשרות לבחירה מהירה של עצמים והפיכתם למסיכה.

אם העבר מלמד אותנו משהו בקשר לחשיפות של אדובי, ישנו סיכוי סביר כי נראה עוד הצצה אחת או שתיים לפני ההכרזה בשבוע הבא – אנו בכל מקרה מצפים בכליון עיניים ונעדכן בהתאם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *