ראשי חדשות אדובי מדגימה: פוטושופ CC עם יכולות מגע ותמיכה במסכים ברזולוציה גבוהה

אדובי מדגימה: פוטושופ CC עם יכולות מגע ותמיכה במסכים ברזולוציה גבוהה

0
1

במסגרת ההכרזה שערכה אמש חברת מיקרוסופט אודות  ה-Surface Pro 3 – טאבלט מתקדם חדש המבוסס על מערכת ההפעלה חלונות 8.1, הופיע נציג חברת אדובי והציג גרסה עתידית של תוכנת הפוטושופ CC אשר תוכננה באופן מיוחד לעבודה עם מסכי מגע.

בשלב זה לא פורסם עדיין מידע רב על הגרסה העתידית של תוכנת הפוטושופ CC. לא ידוע מתי הגרסה החדשה אמורה להיות מוכרזת ובאילו מחשבים היא תתמוך, אך אפשר להניח כי מדובר בתקופה הקרובה ובתמיכה וודאית ב-Surface Pro 3 החדשים שיגיעו לשוק כבר השבוע. מההדגמה שבוצעה על ידי נציג חברת אדובי ניתן לראות כי הגרסה העתידית של תוכנת הפוטושופ תכלול אייקונים גדולים משמעותית הנוחים יותר לעבודה עם אצבעות או סטיילוס (כמו הסטיילוס החדש המותאם לעבוד עם ה-Microsoft Surface Pro 3). בנוסף ניתן יהיה להשתמש במגע בכדי להקטין ולהגדיל תמונות ולסובב ולשנות את גודל משטח העבודה.

מי שרכש בשנה האחרונה מחשב בעל מסך ברזולוציה אולטרה גבוהה יודע מנסיון כי תוכנת הפוטושופ איננה פועלת בצורה אופטימאלית על מסכים אלו (הממשק מוצג בקטן בצורה שאיננה מאפשרת עבודה על מחשבי PC). מזה זמן שמהנדסי אדובי עובדים ביחד עם מיקרוסופט לנסות ולפתור את הבעיה, אך עד כה לפחות לא נמצא לעניין פיתרון (ראו שרשור זה בפורום של חברת אדובי). ככל שאנו מסוגלים להבין מן ההדגמה – הגרסה החדשה של פוטושופ CC אמורה לפתור את הבעיה ולאפשר גם למשתמשי חלונות בעלי מסכי 4K לעבוד עם תוכנת הפוטושופ בצורה יעילה.

ניתן לראות את ההדגמה המלאה של נציג חברת אדובי באתר מיקרוסופט במסגרת חשיפת ה-Microsoft Surface Pro 3. ההצגה של גרסת הפוטושופ החדשה מתחילה בדקה 32:20.

פוטושופ – בקרוב גם למסכי מגע ומסכים ברזולוציה גבוהה

photoshop-cc-touch

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *