ראשי חדשות Kickstarter GoPlug: התיק שיטעין לכם את המחשב הנייד

GoPlug: התיק שיטעין לכם את המחשב הנייד

0
0

כצלמים אנו מוצאים את עצמנו מתניידים בדרכים באופן קבוע עם צורך בלתי פוסק להטעין את הסוללה במצלמה, המבזק, המחשב הנייד וכמובן הסמרטפון. אלא שלא בכל מקום זמין לנו חשמל לצורך ההטענה – פיתרון חדש אשר פותח על ידי יוצר סרטים אמריקני מביא את שקע ההטענה לתיק הנשיאה שלנו.

לא בכל מקום יש שקע חשמלי – זה נכון בלא מעט שדות תעופה וכמובן במטוסים עצמם (פרט לכמה מאלו שזוכים לטוס במחלקות הראשונות בכמה מן המטוסים החדשים יותר), זה נכון כשאנו מסתובבים בשטח ולפעמים אפילו כשאנו יושבים בבית קפה רחוק מעמדת ההטענה (שלעיתים קרובות תפוסה על ידי משתמשים אחרים). מה הפיתרון? בשוק יש אין ספור סוללות שמאפשרות להטעין מוצרים – לרוב מדובר בסוללות המסוגלות להטעין מוצרים קטנים באמצעות USB בלבד (סמרטפונים או טאבלטים אך לא מחשבים ניידים או סוללות של מצלמות). מוצר חד בשם GoPlug אשר עלה לא מזמן בתור קמפיין באתר קיקסטרטר מנסה לספק פיתרון שונה.

שקע חשמלי בתיק – GoPlug

GoPlug-1

ה-GoPlug הוא למעשה טכנולוגיה המשלבת סוללה רבת עוצמה מצד אחד (כזו שתספיק לכם להטענה של הסלולארי 6 פעמים לערך, של הטבאלבט פעמיים-שלוש ושל המחשב הנייד פעם אחת) יחד עם מספר שקעים לחיבור ההתקנים השונים שלכם (כולל חיבורי USB וחיבור שקע חשמלי אמריקני/אירופאי). ההתקן כולו מסוגל לספק עד 115v, 60Hz עם יכולת לספק עד 80 watt – עוצמה שמספיקה ללא מעט מחשבים ניידים (אם כי יש לשים לב כי שישנם כאלו הצורכים יותר ויש לבחון את הנושא בהתאם לדגם המחשב הנייד).

מזוודה ותיק מחשב עם החיבור – לעבוד בכל מקום

GoPlug-3

ה-GoPlug הוא שם כולל לטכנולוגיה (עליה רשם המפתח Josh Cross – צלם וידאו וטלויזיה וותיק, לא פחות מ-5 פטנטים שונים). טכנולוגיה זו משולבת כבר בשלב זה במספר מוצרים והיא תימכר ליצרניות תיקים בשלב הבא. כפי שניתן לראות בתמונות ובסרטון לפחות חלק מן התיקים הם תיקי צילום או תיקים בעלי תכנון עבור צלמים – מהלך הגיוני מאד לאור הצורך הגבוה של צלמים במקור חשמלי זמין תוך כדי עבודה.

סרטון קצר המציג את המוצרים והטכנולוגיה שמאחורי GoPlug

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BwUhKEdzRcc[/youtube]

כל אחד מהתיקים כולל מפרט שונה אך כולם כוללים כבל מאריך, סוללה מובנית גדולה (לא מצויינת עוצמה וגם לא מצויין האם ניתן לרכוש סוללות נוספות בכדי להשתמש בהן לצורך גיבוי ומה עלותן) וכן שקע מסתובב המאפשר המשך הטענה של הסמרטפון או הסוללה למצלמה גם בתוך התיק אם אתם זקוקים להטענה תוך כדי תנועה – רעיון מקורי למדי.

אפילו תיק צילום עם חיבור – כולל אפשרות להטענה פנימית תוך כדי תנועה

GoPlug-4

מחירי התיקים מתחילים מכ-130 דולר לתיק מחשב וכ-350 דולר למזוודה (עם עוד מספר אפשרויות באמצע). עד כה דייס הפרויקט 27 אלף דולר והוא זקוק לסכום כפול ויותר בכדי להשיג את מכסת המינימום עד לסיום הקמפיין.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *