ראשי חדשות Kickstarter Axis360: יחידת השליטה המודולארית למצלמה

Axis360: יחידת השליטה המודולארית למצלמה

1
0

אמש הסתיים אחד הקמפיינים המוצלחים ביותר בתחום הצילום ברשת הקיקסטרטר וגייס סכום חסר תקדים כמעט למיזם פיתוח עבור ראש רובוטי מתקדם במיוחד – ה-Axis360 ש לחברת Cinetics.

את חברת Cinetics של Justin Jensen (מהנדס צעיר מ-MIT) מכירים כבר רבים מגולשי האתר. הרעיון המקורי של Jensen היה ליצור אמצעי זול ונוח אשר יאפשר להפוך כל סרטון וידאו פשוט לעשיר ומקצועי יותר באמצעות העמסת המצלמה על חצובה והצמדת גלגלים מיוחדים לחצובה אשר יאפשרו לה תנועה חלקה. להתקן קרא CineSkates וההצלחה לא איחרה לבוא. מאז הספיקה החברה שהקים להוסיף לקו המוצרים שלה גם את ה-CineSquid – קונספט מעט שונה בו בקצות החצובה מחוברות זרעות יניקה חזקות ובהמשך מוצר שלישי לרשימה – ה-CineVise המשלב את חצובת ה-GorillaPod עם צבתות רבות עוצמה המסוגלות להחזיק עד 5 ק”ג.

ה-Axis360 – מערכת וורסטילית במיוחד

AXIS360-1

המוצר החדש של Cinetics חורג באופן משמעותי מסדרת המוצרים הקודמת של החברה. בעוד סדרת המוצרים הקודמת היא בסופו של דבר קבוצה של התקנים מכאניים פשוטים למדי, ה-Axis360 הוא ראש רובוטי מתקדם הכולל מנוע. הוא מאפשר לבצע פעולות PAN-TILT מתוכננות עבור סרטוני טיימלפס וסוללה המחזיקה עד 24 שעות (במצב חסכוני, 6 שעות במצב עבודה מלא). בנוסף קיימת אופציה לשימוש בהתקן יחד עם סליידר (קיימת אופציה לרכישה כקיט) והפיכת הסליידר לממונע כולל אפשרות PAN-TILT דבר ההופך את המערכת כולה למתקדמת במיוחד.

המערכת עצמה וורסאטילית במיוחד וכוללת אופציות רבות לשימוש – מגרסה בסיסית הכוללת את הראש הרובוטי בלבד ועד גרסה מתקדמת הכוללת ראש, סליידר והארכות שונות עבורו.

ראש רובוטי מתקדם – Axis360

AXIS360-2

ה-Axis360 הצליח לגייס סכום מרשים ביותר של למעלה מ-666 אלף דולר – הצלחה מסחררת בכל קנה מידה וקרוב לפי 10 מסכום המטרה של המיזם. אם אתם מוטרדים מכך שהגיוס באתר קיקסטרטר הסתיים – אל תדאגו – תוכלו להזמין את ה-Axis360 בקיטים שונים החל מ-400 דולרים באתר החברה.

סרטון הקיקסטרטר המציג את ה-Axis360

[vimeo]https://vimeo.com/87521739[/vimeo]

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

תגובה אחת

  1. Avatar

    אדי

    29/04/2014 ב 8:58 PM

    ההתקנים מהסוג הזה (כולל שפע האמצאות של Edelkrone) מדהימים אותי כל פעם מחדש. ראשית מדובר על רובוטים לכל דבר ועניין. שנית, הם עוזרים להמציא מחדש את השפה הקולנועית של תנועות מצלמה. שלישית הם מציעים מגוון חדש לגמרי של אפשרויות תנועה בצילום Lapse (האצת תהליכים).

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *