ראשי חדשות הכרזות מוצרים ניקון מכריזה על ה-AF-S NIKKOR 200-400mm f/4G ED VR II

ניקון מכריזה על ה-AF-S NIKKOR 200-400mm f/4G ED VR II

0
0

לאחר לא מעט שמועות הכריזה אתמול בלילה חברת ניקון על עדשת הזום טלפוטו החדשה שלה ה-AF-S NIKKOR 200-400mm f/4G ED VR II. החידוש המרכזי אותו מביאה עימה העדשה החדשה הוא מייצב תמונה חדש (דור II) אותו ניקון עושה מאמץ להכניס לכל ליין העדשות המקצועיות שלה בתקופה האחרונה.

הדגם החדש הינו חידוש של עדשת ה-AF-S VR Zoom-Nikkor 200-400mm f/4G IF-ED מ-2004 (החלטה מעניינת של ניקון לחדש עדשת עילית עדכנית יחסית ולא לשחרר עדשה נוספת להשלמת הליין). לדגם החדש מספר תכונות בולטות:

  • טווח פוקאלי ייחודי לניקון (200 מ”מ עד 400 מ”מ).
  • ציפוי עדשה ננו קריסטלי למניעת החזרים.
  • מייצב תמונה אופטי דור II (תוספת ייצוב של עד ארבעה סטופים לדברי ניקון).
  • 24 אלמנטים אופטיים מתוכם 4 אלמנטים מסוג Extra Low Dispersion (או ED).
  • תוספת כפתור A/M  (כפתור פוקוס שלישי בנוסף לכפתור הפוקוס הידני והכפתור ה- Manual Override שהיו קיימים בדגם הקודם אשר נועד למנוע שינוי של הפוקוס בעת הזזה מקרית של טבעת הפוקוס). ניקון לא פרסמה מידע נוסף על המערכת ואנו עומדים בקשר עם החברה במטרה לקבל פרטים נוספים.

ניתן לראות השוואת נתונים בין הדגם החדש לישן בקישור הבא ממערכת השוואת העדשות שלנו.

מחירה של העדשה החדשה צפוי לעמוד על כ-7000 דולר וצלמי ספורט, עיתונות וציפורים שהפרוטה מצויה בכיסם יוכלו להזמינה החל מסוף חודש מאי 2010 (בארה”ב).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *