ראשי חדשות Western Digital MyPassport Pro בתצורה כפולה – אחסון נייד אולטימטיבי למק

Western Digital MyPassport Pro בתצורה כפולה – אחסון נייד אולטימטיבי למק

0
0

זקוקים לדיסק קשיח נייד גדול אך מהיר לעבודה בדרכים עפ מחשב המק שלכם – עובדים עם כמויות עצומות של תמונות או סרטונים גדולים? לחברת Western Digital יש פתרון חדש שעשוי לעניין אתכם – MyPassport Pro.

ה-MyPassport Pro הוא פיתרון מעניין במיוחד – הוא מורכב משני דיסקים קשיחים המחוברים יחד במערך (RAID) מובנה כך שהם מספקים גיבוי או מהירות משופרים (בהתאם לבחירה RAID 1 או RAID 0 הדיפולט הוא 0 – קרי מהירות).

שניים באחד – Western Digital MyPassport Pro

Western-Digital-MyPassport-Pro-2

ה-MyPassport Pro מגיע בקונפיגורציה של 2TB או 4TB ולדברי החברה המהירות המקסימאלית שהמוצר מסוגל לספק עומדת על 233MB/s (מהיר משמעותית מדיסקים קשיחים רגילים (אם כי עדיין איטי יותר מן הדור האחרון של כונני ה-SSD – מצד שני מדובר בנפח אחסון גדול משמעותית ממה שניתן לקבל במחיר דומה בתצורת SSD).

מהירות כפול (או ביטחון כפול) – Western Digital MyPassport Pro

Western-Digital-MyPassport-Pro

לכונן לא נדרש כבל חשמלי והוא משתמש לחשמל ולהעברת מידע בכבל Thunderbolt (המהיר במיוחד) המותאם לעבודה עם מחשבי המק החדשים. הכבל עצמו נכרח סביב הכונן כך שאין צורך לסחוב אותו בנפרד (פתרון יצירתי למדי).

סרטון ביקורת משתמש אוסטרלי של ה-MyPassport Pro

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5NLv8n6O6Ws[/youtube]

מבחינת העלות הדיסק הכפול החדשני עולה בתצורת ה-2TB כ-300 דולר ו-420 דולר בתצורת ה-4TB באתר אמזון.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *