ראשי חדשות Kickstarter Shortcut S: מקלדת הפוטושופ האולטימטיבית – 319 קיצורי דרך

Shortcut S: מקלדת הפוטושופ האולטימטיבית – 319 קיצורי דרך

3
0

אם אתם עובדים באופן קבוע עם תוכנת הפוטושופ אתם בוודאי יודעים להעריך את החשיבות של קיצורי הדרך הרבים של התוכנה ועד כמה הם מסוגלים לחסוך לכם זמן (ואם אתם מקצוענים גם כסף) בעת העבודה. כעת מגיע פרויקט חדש שמנסה ליצור את מקלדת קיצור הדרך האולטימטיבית – כזאת שתאפשר לכם לנטוש לגמרי את המקלדת ולקצר את זמן העבודה שלכם.

לצלם הרומני Sorin Neica היה רעיון – לפתח מקלדת דקה וקלה שכל כולה קיצורי דרך. כזאת שתייתר לחלוטין את הצורך במקלדת רגילה ובזיכרון של שילובי כפתורים ותאפשר לצלמים ועורכי תמונה עבודה קלה ומהירה עם תוכנת הפוטושופ (ובהמשך תותאם גם לתוכנות נוספות כמו תוכנות עריכת וידאו ותוכנות מקצועיות נוספות).

מקלדת הקיצורים – Shortcut S

SHORTCUT-S Keyboard

הרעיון של מקלדת ייעודית לפוטושופ ממש לא חדש – חיפוש זריז ב-e-bay ימצא לכם אין ספור תוצאות במגוון מחירים אז מה בעצם החידוש הגדול של  Shortcut S? המקלדת החדשה המוצעת בימים אלו בקיקסטרטר? כפי שאנו מבינים זאת השילוב של מערכת דקה וקלה (המאפשרת ניידות – אם יש לכם נרתיק נשיאה בגודל של כ-40 על 30 ס”מ) יחד עם כמות חסרת תקדים של כפתורי קיצור (319 כולל 20 כפתורים אותם ניתן להתאים אישית) ומחיר זול יחסית – 90 דולרים + 28 למשלוח, הופכים את הקונספט למעניין למדי.

לעולם לא תשכחו יותר קיצור דרך בפוטושופ

SHORTCUT-S Keyboard2

בהזדמנות זאת שווה להזכיר גם את ה-Palette – פרויקט קיקסטרטר אחר אשר מאפשר לכם מגוון עזרים לשליטה על תוכנת הפוטושופ כולל סליידרים וחוגות אותם ניתן להתאים אישית.

סרטון הקיקסטרטר בו מציג Sorin Neica (מעט באריכות) את ה-Shortcut S

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qaS7fjsoAIw[/youtube]

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

3 תגובות

  1. Avatar

    אדי

    11/02/2014 ב 2:29 AM

    הרעיון עצמו, לא כל-כך חדש.

    מי שזוכר תחנות-עבודה הנדסיות משנות השמונים והתשעים (Calay, Vax, Apollo, Digital), בוודאי זוכר שעם רכישת אפליקציה הנדסית באה גם מקלדת ייעודית גדולה, ועליה כל קיצורי הדרך מוכנים מראש כדי לשרת את האפליקציה, יחד עם לוח ה Puck, אותו תחליף-עכבר נוח במיוחד, בדמות עכבר או עט

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    11/02/2014 ב 4:13 AM

    אני זוכר שעל ה-WACOM הישנים היה ניתן לשים מן הדפס פלסטיק דק עם קיצורי דרך של כל מיני תוכנות והיו לוחצים עליו עם העט. הרבה פחות נוח מזה.

    השב

  3. Avatar

    אדי

    11/02/2014 ב 9:17 AM

    עבדתי בזמנו בתכנון מעגלים מודפסים על מערכת Calay, ולוח ה Puck היה בגודל של 80 על 60 ס”מ, לוח-ענק שסביבו היו מודפסים כפתורי הפעלה של התוכנה, והעבודה עליו עם עט חשמלי היתה הרבה-הרבה יותר נוחה, טבעית ומדויקת מאשר עם עכבר.

    יכולת להגיע לכל הכפתורים האלה בעזרת מקלדת ותפריטים (עבדת עם 3 מסכים במקביל ואחד מהם היה מסך תפריטים) אבל על הלוח הגישה לכל פונקציה היתה מיידית

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *