ראשי חדשות הכרזות מוצרים סאמיאנג מכריזה על מחזיק פילטר מיוחד לעדשת ה-14 מ”מ

סאמיאנג מכריזה על מחזיק פילטר מיוחד לעדשת ה-14 מ”מ

1
0

חברת סאמיאנג הכריזה על מחזיק פילטר ייחודי לעדשת ה-14 מ”מ האולטרה רחבה שלה. מחזיק הפילטר מותאם לעבודה עם פילטרים של חברת Cokin וירחיב את השימושיות של העדשה עבור מי שנדרש לעבודה עם פילטרים באופן קבוע.

לפני כשנה וחצי ערכנו כאן ביקורת מקיפה על עדשת ה-14mm f/2.8 IF ED UMC Aspherical של חברת סאמיאנג. המסקנה שלנו הייתה ברורה (ואגב זהה לזו של סוקרים רבים ברחבי העולם) – מדובר באחת מהעדשות האולטרה רחבות החדות ביותר בשוק כיום עבור מצלמות Full Frame (וללא ספק בעדשה בעלת יחס העלות/תועלת הגבוה ביותר). אחד החסרונות שגילינו הוא כי בשל המבנה הייחודי של העדשה היא איננה כוללת  אפשרות חיבור של פילטרים (עניין חשוב למדי לצלמים המעוניינים בפילטר מכהה או מדורג לצילומי שמים, נוף בכלל ולעיתים גם ארכיטקטורה).

מחזיק הפילטר החדש על עדשת ה-14 מ”מ

SFH-14 -filter-holder

בסאמיאנג שמעו כנראה את הדרישה ויצאו עם מתאם מיוחד (מלבני וגדול) המאפשר חיבור פילטרים מלבניים ארוכים של חברת Cokin (לא ידוע לנו האם פילטרים בגודל דומה של חברות אחרות יתאימו גם אך הדבר אפשרי). עלות המתאם בחו”ל 32 יורו (אנו מבררים את המחיר בארץ) ועלותם של הפילטרים התואמים של חברת Cokin בחו”ל עומדת על כ-60 יורו לפילטר.

מבט על מחזיק הפילטר מאחור

SFH-14 -filter-holder2

סרטון המציג את המתאם החדש (המכונה SFH-14)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Slho4QzTcxw[/youtube]

פילטרים תואמים משלושה סוגים

cockin-filters

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

תגובה אחת

  1. Avatar

    אסף

    25/01/2014 ב 8:59 PM

    יפה מאוד

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *