ראשי חדשות Kickstarter Air Strap: הרצועה הנושמת

Air Strap: הרצועה הנושמת

6
0

השוק מלא וגדוש ברצועות צילום מתקדמות ממגוון רחב של יצרניות. פרויקט קיקסטרטר חדש מנסה להיכנס לשוק העוס הזה עם רצועה אשר מתיימרת להיות מאווררת יותר, נוחה יותר ובעלת מנגנון קל ופשוט להארכה – האם היא תצליח להתבלט מעל התחרות?

לא קל להתבלט בשוק הרצועות למצלמות – כל כך הרבה היצע יש כיום שרוב הרוכשים מוצאים את עצמם לא פעם מבולבלים. בגדול אפשר לחלק את השוק לשני סוגים עיקריים בהתאם לאופן חיבור הרצועה למצלמה – רצועות המתחברות לחלקה התחתון של המצלמה (חיבור החצובה) ולפיכך הן מחייבות לנוע עם המצלמה הפוך (כשחלקה התחתון של המצלמה כלפי מעלה) ורצועות סטנדרטיות (כמו הרצועות המקוריות של היצרניות) המתחברות בחלקה העליון של המצלמה.

ה-Air Strap – רצועה נושמת

air strap

עד כה מרבית הרצועות המתקדמות של השנים האחרונות היו רצועות “הפוכות” – אלא שלא כל הצלמים אוהבים צורת חיבור זו. הרבה צלמים מעדיפים רצועות סטנדרטיות אך רוצים רצועה איכותית, רחבה יותר המסוגלת לשאת בנוחות גם מצלמה ועדשה כבדות יותר מבלי לגרום לבעיות בצוואר. ה-Air Strap אשר פותחה על ידי חברת Custom SLR (אשר שורה של מוצרים קודמים שלה סיקרנו כאן בעבר כולל פלטה מיוחדת, “כפתור” צילום ועוד) החליטה להרחיב את ליין המוצרים הנוכחי של החברה הכולל כיום גם רצועה הפוכה ולצאת בקמפיין קיקסטרטר לרצועה רגילה אך איכותית.

הינה כמה תכונות מרכזיות של ה-Air Strap:

  • קלה.
  • רחבה (מונעת חיכוך מקומי על הצוואר).
  • מאווררת (החלק המרכזי מחורר למניעת הזעה).
  • כוללת מנגנון קיצור באמצעות משיכה (ראה בהמשך).
  • אפשרות חיבור גם לחלק התחתון של המצלמה (למי שבכל זאת מעוניין בכך).
  • זולה (כ-25 דולר).

כך תקצרו ותאריכו את הרצועה על ידי משיכה פשוטה

21c5fa40f21ee767167dfa109dfc20ba large

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

עד כה גייס המיזם כ-25 אלף דולר (10 דולר מעל הרף הנדרש להשקתו) ואם גם אתם מעוניינים ברצועה תוכלו לעשות זאת בעמוד הקיקסטרטר של הפרויקט.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

6 תגובות

  1. Avatar

    אדי

    18/11/2013 ב 5:37 PM

    קניתי

    השב

  2. Avatar

    גיורא

    18/11/2013 ב 6:00 PM

    עניין “היפוך המצלמה” הוא פסיכולוגי לחלוטין, ברגע שאתה משתחרר מההרגל (ומהפחד)אז תפיסת המצלמה נוחה ומהירה ב”הפוך” אפילו יותר מה”ישר”. אני משתמש כבר כמעט שנה ב- Black Rapid ולמצבים שאתה רוצה מצלמה תלויה – זוהי רצועה אידיאלית, כולל 2 פיצ’רים חשובים שאינני רואה במוצר שמסוקר כאן:
    1) שני תפסים שמאפשרים להגדיר את תחום התנועה של המצלמה ע”ג הרצועה, כך שבמצב מנוחה היא תשכב בדיוק איפה שנוח לך מלפנים, בצד, או מאחור
    2) רצועת-עזר שעוברת מתחת לבית השחי ומחברת (אם רוצים) בין החלק שמאחורי הכתף לבין זה שמלפנים, בכדי שכל העסק לא יסתובב עליך.

    הרצועה בוידיאו מאפשרת רק לקצר או להאריך, כך שהמצלמה תמיד אופקית וממוקמת “איפה שיוצא” ולדעתי זה לא מספיק, בטח לא בהשוואה ל- Black Rapid ובטח לעוד סוגים שכבר קיימים בשוק.

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    18/11/2013 ב 6:32 PM

    כל אחד ומה שמתאים לו. אופיר התנגד לכך בעבר וכיום הוא דווקא משתמש ברצועה הפוכה. אני לא התרגלתי לכך. מה שחשוב הוא שיש פה רצועה רגילה שנראית לפחות על פניה איכותית ורחבה וזה חשוב (רוב הרצועות האיכותיות כיום הפוכות).

    השב

  4. Avatar

    גיורא

    18/11/2013 ב 7:18 PM

    גם אני התנגדתי לקונספט של ההיפוך, אבל אחרי כמה ימים של שימוש מסיבי בחו”ל זה פשוט נהיה הכי טבעי ונוח בעולם.

    השב

  5. Avatar

    עידו גנוט

    18/11/2013 ב 9:08 PM

    זה גם מה שאופיר אמר – טרם השתכנעתי.

    השב

  6. Avatar

    אדי

    18/11/2013 ב 9:13 PM

    האמת היא שנקודת החיבור לטריפוד הוא החיבור הכי מחוזק בשאסי של המצלמה.

    הבעיה היא רק חשש של הצלם מנחיתה של בית הפריזמה על בסיס קשה כלשהו כמו מעקה, שולחן ריצפה וכדומה

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *