ראשי חדשות Kickstarter MagMod – ישדרג לכם את המבזק

MagMod – ישדרג לכם את המבזק

2
0

צלמי אירועים וסטודיו משתמשים לא מעט במבזקים וזקוקים לעיתים לאפשרות לשנות את האור המגיע מהם באמצעות מיקוד או שינוי צבע התאורה באמצעות “ג’לים” מיוחדים. בעולם קיימים לא מעט פתרונות המאפשרים לחבר עזרים כאלו למבזקים אך הם נוטים להיות מגושמים ולא נוחים במיוחד. פרויקט קיקסטרטר חדש מנסה לפתור את הבעיה באמצעות מגנטים חזקים וקלים.

MagMod הוא פרויקט קיקסטרטר המנסה (די בהצלחה) לגייס בימים אלו כסף בכדי ליצור את ההתקן הראשון המסוגל להחזיק עזרים שונים למבזק באמצעות מגנטים. ההתקן בנוי מרצועת סיליקון גמישה וחזקה אליה מחוברים מגנטים רבי עוצמה משני צידי המבזק. לאחר שתרכיבו את הרצועה על המבזק תוכלו לחבר בקלות עזרים שונים דוגמת חלת דבש (honeycomb) אשר נועד למקד את האור בגדלים שונים או התקן הכולל מחזיק לג’לים הכוללים צבעים שונים (בעתיד אנו יכולים לחשוב גם על הוספה של מרככים כאלו ואחרים באמצעות המערכת ועוד).

ה-MagMod על מבזק

MagMod 1

ה-MagGrid – תוסף כוורת גמיש וחזק

60452142a76a0a629c33eda745d31f0b large

 

המפתח של המערכת, הצלם Spencer Boerup ניסה גרסאות שונות שלה עד שהגיע למוצר הנוכחי שהוא קל משקל ונוח להרכבה. בסרטון הבא מציג הצלם דייב צ’אנג אשר זכה לקבל אבטיפוס של ה-MagMod את המוצר ושורה ארוכה של מוצרים דומים אותם ניסה בעבר והוא מסביר מדוע לדעתו יש יתרון דווקא ל-MagMod.

סקירה קצרה של ה-MagMod

[youtube]https://youtu.be/bH5ZX5l9Mrg[/youtube]

ה-MagMod מוצג כאמור בימים אלו בקיקסטרטר ומחירו ההתחלתי עומד על 55 דולרים לערכה הבסיסית.

סרטון הקיקסטר של ה-MagMod

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

2 תגובות

  1. Avatar

    אודי

    16/11/2013 ב 7:39 AM

    זה בהחלט לא המתקן הראשון שעובד על מגנטים לחברת LASTOLITE יש כבר כמה שנים את ה STROBO שעובד על מגנו וניתן להוסיף אלי המון אביזרים. https://www.lastolite.com/product/1066883.1067116.1067117.0.0/LL%2BLS2606/_/Strobo_Honeycomb_Starter_Kit_-_Direct_To_Flashgun

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    16/11/2013 ב 1:51 PM

    מעניין פעם ראשונה שאני נתקל בזה – לסטולייט דווקא חברה שמיובאת ארצה והיא מאד יצירתית מבחינת הפתרונות שלה.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *