ראשי חדשות Kickstarter Pixelstick: ציור באור מגיע למאה ה-21

Pixelstick: ציור באור מגיע למאה ה-21

1
0

ציור באור היא טכניקה וותיקה בה השתמשו צלמים ויוצרים עוד מראשית ימי הצילום. על ידי הזזה של מקור אור בזמן חשיפה ארוכה ניתן ליצור צורות שונות ומשונות שאינן קיימות “במציאות”. זוג יוצרים אמריקנים פיתחו לאחרונה מוצר תאורה חדשני אשר מאפשר ליצור ציורים מורכבים מאד ואפילו סרטונים של ממש באמצעות ציור באור – התוצאות נראות כאילו בוצעו בתוכנת עריכה גרפית אך הם “אמיתיות” לגמרי.

לפני מספר ימים פרסמנו באתר הבת שלנו LensVid כתבה קצרה וסרטון אודות ה-Pixelstick – “מקל תאורה” הכולל קרוב ל-200 נורות LED צבעוניות המסוגלות באמצעות אלגוריתם חכם להציג כל תמונה שתזינו לתוכה מתוך כרטיס SD (אותו תכניסו לתוך חיבור במקל עצמו) ועל ידי חשיפה ארוכה תקבלו בדיוק את התמונה שרציתם מרחפת לה באויר.

Pixelstick1

מאז הפרסום ב-LensVid הספקנו לשוחח עם המפתחים – Duncan Frazier ו-Steve McGuigan – זוג צעירים ניו יורקיים יצירתיים במיוחד שכבר פיתחו בעבר מוצרים במסגרת חברה שהקימו המכונה Bitbanger Labs. הפרויקט החדש שלהם הקרוי Pixelstick (שם קליט – תודו) הוא אחד ההצלחות הגדולות של קיקסטרטר בתקופה האחרונה עם גיוס של קרוב ל-400 אלף דולר נכון לזמן כתיבת שורות אלו (פי 4 מסכום המטרה) ועוד כחודש עד לתום הזמן.

סרטון הקיקסטרטר של הפרויקט

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=M1e0rumn9r4[/youtube]

אנו רצינו לברר האם השניים צילמו סרטון המציג את אופן ההפעלה של המוצר (אותו לא ממש רואים בסרטון הקיקסטרטר הרשמי) וקצת התנסות מאחורי הקלעים והם שמחו להעביר לנו סרטון אותו צילמו בשיתוף השירות המקוון Shutterstock ליד אחד הגשרים בניו יורק. השניים אגב עורכים סדנאות למי שרוצה להשתמש ב-Pixelstick (אם אתם מזדמנים במקרה לניו יורק בתאריכים הרלוונטיים). אנו רואים למוצר פוטנציאל אדיר – גם בתחום היצירתי וגם כאמצעי שיווק וקידום מכירות לתחום המסחרי.

סרטון קצר המציג את “מאחורי הקלעים” של צילום תמונה עבור חברת Shutterstock בניו יורק

[vimeo]https://vimeo.com/78370566[/vimeo]

ה-Pixelstick ניתן להזמנה מאתר קיקסטרטר (תמורת כ-300 דולר + 60 דולר דמי משלוח מחוץ לארה”ב) ואנו צופים לו עתיד צבעוני במיוחד.

התמונה הסופית – לא זה לא פוטושופ

Shutterstock Pixelstick

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

תגובה אחת

  1. Avatar

    דודו

    15/11/2013 ב 10:27 AM

    אחד הפרויקטים הדליקים שיצאו לצלמים מ KICKSTARTER

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *