ראשי חדשות Rotation180° Panorama – תיק צילום-טיולים חדש לחברת MindShift

Rotation180° Panorama – תיק צילום-טיולים חדש לחברת MindShift

1
0

בראשית השנה התרשמנו מאד מחברת MindShift (חברת בת של חברת התיקים ThinkTank) ומהתיק הראשון מתוצרתה בעל מנגנון ה-rotation. היום הכריזה החברה על תיק שני בסדרה המכונה Rotation180° Panorama ויהיה קטן משמעותית ובעיקר זול בהרבה ויתאים לצלמים-מטיילים.

ה-Rotation180° אותו סיקרנו כאן בראשית השנה היה תיק מתקדם ברמה גבוהה אשר נועד למטיילים רציניים המעוניינים לשאת איתם ציוד צילום ולאפשר שליפה נוחה שלו באמצעות מערכת מסתובבת חכמה. ה-Rotation180° Panorama הוא גרסה קטנה יותר של התיק בעלות מופחתת בהרבה אך עדיין שימושי מספיק באופן שאמור לקרוץ ללא מעט מטיילים חובבי צילום.

ה-Rotation180° Panorama – קטן קל ומיועד לטיולים

Rotation180° Panorama large

התיק עצמו עשוי מחומרים קלים במיוחד ושוקל פחות מקילוגרם אחד (עם החגורה המיוחדת הוא שוקל 1.3 ק”ג). התיק כולל את המערכת הייחודית של MindShift המאפשרת שליפה קלה של תיק פנימי קטן ובו המצלמה בקלות על ידי סיבוב על פני רצועת המותניים. בתיק ישנם שני מקומות לנשיאת חצובה, מנשא ל-3 ליטר מים, מקום לג’קט, ביגוד נוסף וחפצים אישיים (חשוב במיוחד למטיילים) ועוד שלל תכונות מתקדמות.

התיק עצמו עדיין לא זמין (והתמונות שפורסמו על ידי החברה הן חיצוניות בלבד – גם סרטון רשמי עוד אין). אנו בקשר עם החברה ומקווים להביא לכם פרטים נוספים בקרוב.

מחירו של התיק אגב יעמוד על 200 דולר (פחות ממחצית מן הדגם הגדול יותר). למידע נוסף – באתר החברה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    גיורא

    24/10/2013 ב 10:38 PM

    אני מהמשתמשים השרופים של Think Tank וכל מה שהם עושים הוא פשוט “בול” למי שרוצה משהו איכותי, במחיר הוגן, באיכות שאיננה נופלת מהשמות הידועים קצת יותר ואולי הכי חשוב – אתה מרגיש שצלמים עיצבו את זה!
    קניתי לא מזמן את ה”סלינג” האחרון שלהם TurnStyle 20 וכמעט חודש לא הורדתי אותו (בשימוש אורבני + מסלולים קצרים בטבע) ןבאמת – זהו אחד התיקים הכי “ממזריים” והכי נוחים שבאוסף…
    ולא, אין לי שום קשר עם היבואנים! סתם מנסה לחסוך ריצות וחיפושים לכמה קוליגות כאן…

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *