ראשי חדשות Kickstarter FlameStower: יטעין לכם את המצלמה מהמדורה

FlameStower: יטעין לכם את המצלמה מהמדורה

0
0

נוסעים לטיול בשטח ונגמרו לכם הסוללות בנייד/מצלמה/מבזק חשבתם פעם להטעין אותם באמצעות…אש? פיתוח חדש של זוג סטודנטים אמור לאפשר לכם להפעיל את כל המכשירים הניידים גם במקומות הנידחים ביותר.

מפעם לפעם תופס את עיננו מוצר שאנחנו פשוט חייבים לשתף. לא מעט מגולשי האתר נוהגים לטייל ברחבי העולם ולהתרחק לעיתים ימים ואפילו שבועות מאספקת חשמל סדירה. עבור כל אותם מטיילים (וגם סתם כאלו שדואגים מאסונות טבע או אירועים אפוקליפטיים אחרים שיגזרו עלינו לבלות זמן ממושך ללא אספקת חשמל) פיתחו זוג סטודנטים אמריקניים את ה-FlameStower. ההתקן הפשוט והמעניין הזה כולל שלושה רכיבים. מצד אחד פלטה קדמית ממתכת אשר נועדה להיות בתוך או ישירות מעל האש (מדורה, גז, גזייה וכו’), במרכז כלי מתקפל אותו יש למלא במים (רצוי קרים) ובצד השני חיבור USB אשר מיועד להטענת מכשירים.

ה-FlameStower בפעולה – הדליקו אש ותתחילו להטעין

flamestower2

צורת ההפעלה פשוטה – מלאו את הכלי במים, הדליקו אש או להבה בגזייה ושימו את הפלטה מעל האש. חברו את הסלולארי, מטען הסוללות, או המצלמה (לא מעט דגמים תומכים כיום בהטענה ישירות באמצעות USB כולל כל הדגמים של סמסונג, דגמים שונים של סוני וחברות נוספות) והמכשיר יתחיל להטעין בעצמו (בהתבסס על הפרשי הטמפרטורה בין האש למים). לדברי המפתחים אין צורך לעשות דבר פרט להמתין (ולמלא מחדש את מיכל המים פעם בשעה לערך). על כל דקה לערך של הטענה תקבלו 3 דקות של שיחה בסלולארי – לא רע במיוחד.

סרטון המציג את המוצר החדש – חמשל מאש

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=lBMhSNU8kPs[/youtube]

זה לא בדיוק ההתקן הראשון שעושה שימוש באש בכדי להטעין מוצרים אך ה-FlameStower קומפקטי מאד וניתן להוסיף אותו לתרמיל ללא קושי. המוצר מועמד בימים אלו לאיסוף כספים לצורך סיום פיתוח באתר קיקסטרטר וניתן להזמינו בעלות של כ-80 דולרים (לא כולל משלוח).

ה-FlameStower מתקפל לנשיאה נוחה

flamestower

אותנו מעניין האם המפתחים (שכבר גייסו את הסכום הדרוש ואף עברו אותו) יחליטו לאור ההצלחה לפתח דגם גדול יותר שיאפשר הטענה של מחשבים ניידים ומטעני סוללות עבור מצלמות רפלקס – דבר אשר יכול להיות שימושי מאד עבור מטיילים בכל העולם.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *