ראשי חדשות הכרזות מוצרים חדש YongNuo תאפשר שליטה במבזקים מרחוק

חדש YongNuo תאפשר שליטה במבזקים מרחוק

4
0

חברת YongNuo הסינית המייצרת בין השאר מבזקים במחירים זולים יחסית תשיק בקרוב משדר חיצוני מתוצרתה שיאפשר לשלוט מרחוק בהגדרות של מבזקים קיימים של החברה.

צלמים הזקוקים לשליטה ידנית במספר מבזקים בו זמנית (למשל צלמי אירועים המציבים מבזקים במספר נקודות שונות ברחבי האזור המצולם) ישמחו בוודאי לשמוע כי חברת YongNuo אישרה לאחרונה כי בעוד מספר שבועות תשיק התקן שליטה אלחוטי אשר יאפשר לשלוט במבזקים קיימים של החברה מסוג  YN-560 III הכוללים משדר מובנה (בתדר 2.4GHz). באופן כזה צלמים המעוניינים לשנות הגדרות שונות במבזק באופן ידני לא יצטרכו לגשת אל המבזק פיזית (לדוגמא מבזק על עמוד תאורה), אלא יוכלו לשנות את ההגדרות ישירות מן המשדר בצורה נוחה ופשוטה.

היתרון המרכזי של מוצרי YongNuo הוא כמובן המחיר הנמוך שלהם ביחס למותגים קיימים, ולא מעט צלמים בוחרים לעשות שימוש בהם כאשר יש צורך במבזקים רבים וזולים. האפשרות החדשה תאפשר גמשות עבודה רבה יותר עם מספר רב של מבזקים.

כיום ניתן לרכוש מבזקי YN-560 III ברשת במחיר נמוך מאד (המחיר באמזון לדוגמא עומד על 79 דולרים בלבד) – לא ידוע עדיין מה יהיה מחירו של המשדר החדש אך הוא צפוי להגיע לשוק בתוך כחודשיים ׁ(שמו של המשדר יהיה כנראה RF-603 TX).

ה-YN-560 III והטריגר האלחוטי העתידי (מקור)

YN 560 III 1

תודה לצלם ניצן בר על הטיפ לידיעה. אם גם לכם מידע שעשוי לעניין את גולשי MegaPixel אתם מוזמנים לפנות אלינו ואולי נפרסם גם אותו.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב הכרזות מוצרים

4 תגובות

  1. Avatar

    123

    22/08/2013 ב 12:17 AM

    קניתי מאיביי ב250 שקל את yn-560II
    מחיר מעולה ועושה עבודה מעולה.

    מתאים לכל סוגי המצלמות

    השב

  2. Avatar

    איתמר

    22/08/2013 ב 7:31 AM

    בשורה מעולה
    מעניין איך המוצר החדש יתומחר

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    22/08/2013 ב 1:39 PM

    אפשר להניח שזול למדי כמו שאר מוצרי החברה – כמה עשרות דולרים.

    השב

  4. Avatar

    דודו

    22/08/2013 ב 2:00 PM

    איזה כיף שסוף כל סוף מתחילים לנשוף על הצוואר של ניקון וקאנון
    כל החברות שמייצרות ציוד חליפי

    אנחנו רק נרוויח מזה בגדול 🙂
    ניקון קרוב לודאי בעוד שנה יצאו עם איזה משדר חדש פורץ דרך

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *