ראשי חדשות סיגמא מכריזה על שירות המרת עדשות

סיגמא מכריזה על שירות המרת עדשות

2
0

חברת סיגמא הכריזה היום באופן רשמי על שירות המרת עדשות חדש. השירות נועד עבור צלמים להם עדשה קיימת של חברת סיגמא ומעוניינים להמיר אותה מתושבת של חברה אחת (למשל סוני) לתושבת של חברה אחרת (למשל קנון). ההמרה תחוייב בתשלום על פי דגם העדשה (מתוך מבחר עדשות לא גדול כרגע) ותזכה ב-4 שנות אחריות נוספות על העדשה. במקביל דלפה לרשת תמונה (לא רשמית של מה שנראה כעדשה המהפכנית הבאה של חברת סיגמא).

ההכרזה הבוקר של חברת סיגמא אמנם לא כללה עדשות או מצלמות חדשות אבל עבור החברה (ולפחות חלק מסוים של לקוחותיה) מדובר בבשורה – יכולת להמיר עדשה מתושבת של חברה אחת לאחרת. מעבר כזה יכול להיות רצוי כאשר המשתמש עובר בין מצלמות של חברות שונות ולא רוצה “להפסיד” את העדשה האיכותית שברשותו או כאשר משתמש מעוניין לרכוש עדשה משומשת בתושבת שאיננה מתאימה למצלמה שברשותו.

ניתן להחליף תושבת – עדשת ה-Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM lens

Sigma 18 35mm f1.8 DC HSM lens

אילו עדשות נתמכות על ידי שירות ההחלפה החדש? הינה הרשימה (כפי שניתן לראות רק העדשות החדשות של החברה נתמכות – לפחות בשלב זה):

  • 35mm f/1.4
  • 120-300mm f/2.8
  • 30mm f/1.4
  • 17-70mm f/2.8-4
  • 18-35mm f/1.8

בין אילו תושבות תוכלו להחליף עדשות?המראה אפשרית בין מצלמות סוני, פנטקס ניקון וקנון כמו גם תושבת של סיגמא עצמה. במקביל ניתן יהיה להמיר גם עדשות עבור מצלמות מיקרו 4/3 לעדשות עבור תושבת סוני NEX.

מה לגבי המחיר? מחירי ההמרה בחו”ל ינועו בין 80-250 דולר לעדשה בהתאם לדגם העדשה. הלקוח יקבל גם 4 שנות אחריות נוספות על העדשה “המחודשת”.

ובישראל? בשלב זה היבואן טרם העביר לנו מידע האם השירות יינתן גם בארץ ומה יהיו העלויות.

ובשולי הדברים (ובמיוחד לכל בעלי מצלמות ה-Full Frame המסתכלים בקנאה בעדשת ה-18-35 מ”מ f/1.8 החדשה והאיכותית של סיגמא עבור מצלמות קרופ), אמש דלפה לרשת מה שנראה כמו תמונה אותנטית ראשונה של העדשה המהפכנית הבאה של החברה – Sigma 24-70mm f/2 DG OS HSM אותה הזכרנו כאן בקצרה אמש. העדשה כנראה לא תגיע לשוק בקרוב אבל רבים ישמחו בוודאי לדעת כי בסיגמא חושבים גם על בעלי מצלמות ה-Full Frame.

תמונה של עדשת ה-Sigma 24-70mm f/2 DG OS HSM – אותנטי? (מקור: fotospekter)

Sigma 24 70mm f2 DG OS HSM

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

2 תגובות

  1. Avatar

    OGENME@WALLA.COM

    05/08/2013 ב 6:57 AM

    איך ניתן לשלוח אי מייל זה לחבריי הצלמים.

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    05/08/2013 ב 1:25 PM

    איזה אי מייל?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *