ראשי חדשות סנדיסק Connect – הדיסק און קי הופך אלחוטי

סנדיסק Connect – הדיסק און קי הופך אלחוטי

0
0

חברת סנדיסק הכריזה מוקדם יותר היום על מוצר חדש ומעניין – דיסק און קי הכולל בתוכו משדר WIFI מובנה וסוללה המאפשרים להתקן לשמור תמונות, סרטונים וקבצים אחרים ולהעבירם באופן אלחוטי לכל התקן תומך דוגמת מחשב, טאבלט או מכשיר סלולארי חכם.

למרות שפתרונות האחסון בענן הולכים ומחליפים בהדרגה חלק מאמצעי האחסון הוותיקים דוגמת הדיסק און קי, רבים עדיין משתמשים באמצעי האחסון הניידים כאשר אינטרנט איננו זמין או כאשר יש צורך להעביר קבצים גדולים מאד במהירות מהתקן אחד להתקן אחר קרוב.

ה-SanDisk Connect דיסק און קי אלחוטי

SanDisk Connect – a New Universal Wireless Thumb Drive

הפתרון החדש של סנדיסק אמור לעזור לבצע את ההעברה חלקה ונוחה יותר גם בין התקנים ניידים דוגמת טאבלטים או מכשירים סלולאריים חכמים מהם תוכלו להעביר תמונות, סרטונים וקבצים באמצעות אפליקציה תואמת אל ההתקן ומשם להעבירו למחשב.

סרטון המציג את ה-SanDisk Connect החדש

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nGP_94j-lxY[/youtube]

ל-SanDisk Connect סוללה המחזיקה עד 4 שעות (נטענת באמצעות ה-USB) והוא מגיע בשני נפחים – 16 ג’יגה בייט או 32 ג’יגה בייט (והוא נמכר ברשת אמזון תמורת 50 או 60 דולר בהתאמה).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *