ראשי חדשות בלעדי: ראיון עם ניקון בליסבון

בלעדי: ראיון עם ניקון בליסבון

0
0

מוקדם יותר השנה ערכנו ראיון וידאו עם שניים מנציגי חברת ניקון אירופה במסגרת ביקור אותו ערכנו בליסבון. אנו מביאים לכם את הראיון במלואו כולל כמה נקודות מעניינות מאחורי הקלעים.

במהלך הביקור שלנו בסוף חודש אפריל בליסבון כאורחי חברת ניקון הזדמן לנו לא רק לשבת בהרצאות, לנסות את ה-D7100 והקולפיקס A ולשוחח באופן לא רשמי עם נציגי החברה, אלא גם לשבת בצורה מעט יותר מסודרת מול המצלמות ולנסות לבררכמה סוגיות עם נציגי החברה.

Zurab Kiknalidze ו-Marina Gurevich לפני הראיון (צילום: עידו גנוט)

Zurab Marina Nikon

כמו תמיד לא על כל השאלות יכלו נציגי החברה לענות ולמרות ששהינו בליסבון 3 ימים גם הפעם היינו קצרים בזמן לצערנו. ובכל זאת הצלחנו להפיק כמעט 20 דקות של ראיון עם שניים מן הנציגים האירופיים הבכירים של ניקון באירוע – Marina Gurevich (מנהלת המוצר של ה-D7100 של ניקון) ו-Zurab Kiknalidze (מנהל ליין העדשות, התוכנה והאביזרים של ניקון אשר ייצג את ה-CoolPix A בראיון; Zurab זכור אולי לכמה מן הקוראים הוותיקים של האתר מן הסרטון שהקלטנו עימו בתערוכת פוטוקינה 2010).

ראיון עם ניקון בליסבון – מומלץ לצפות ברזולוציה גבוהה (720p)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IuSRr0tbrew[/youtube]

בין השאלות בראיון – גודל הבאפר ב-D7100, המיקום של ה-D7100 בליין המצלמות של ניקון, ההשפעה של שימוש בכרטיסים מהירים על ה-D7100, שיפורים באפליקציית ה-WIFI של ניקון (עבור ה-WU-1A/B), שינויים ארגונומיים ב-D7100, מגבלת ה-HDR בניקון D7100 (תכונה אשר נועדה לצילום סטטי על חצובה בלבד כיום), מדוע נבחר אורך המוקד הרחב יחסית של הקולפיקס A ועוד.

אחד הדברים המעניינים שקרו דווקא לפני הראיון היה כאשר שאלנו את Zurab מדוע החליטו בניקון להוריד מה-D7100 את מגן המסך שהיה ב-D7000 (וגם ב-D90 ודגמים נוספים). במקום לענות לקח Zurab מפתח ושרט בכוח רב את המסך של ה-D7100 לעיננו המשתאות (נא לא לנסות בבית ילדים…). המסך נשאר שלם וללא אף שריטה. נראה שניקון משתמשת בציפוי מונע שריטות מיוחד ב-D7100 אך באופן מוזר היא איננה מפרסמת זאת (לא הצלחנו לקבל מניקון תשובה האם מדובר ב-Gorilla Glass או, כנראה – בציפוי אחר).

אם לא יהיו עיכובים מיוחדים בהמשך השבוע נביא כתבה נרחבת במיוחד המסקרת את ה-D7100 איתה בילינו כאמור בליסבון ומאוחר יותר גם בניו יורק תקופה ממושכת למדי.

ניקון D7100 – ביקורת מקיפה במיוחד – בקרוב

Nikon D7100 1

נציג MegaPixel היה אורח חברת ניקון בליסבון. תודה מיוחדת לחברת הדר, יבואנית ניקון על הסיוע בארגון ותודה גם לצלם עידן פרסר – עורך המגזין קומפוזיציה שהתלווה אלינו וסייע בהכנת הסרטון.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *