ראשי חדשות הדור הבא של המקליטים: הכירו את ה-ZOOM H6

הדור הבא של המקליטים: הכירו את ה-ZOOM H6

0
0

חברת ZOOM היפנית חשפה לאחרונה את הדור הבא של מקליטי הקול המתקדמים שלה – ה-ZOOM H6. המקליט החדש מספק יכולות שטרם נראו כמותן במקליט נייד קטן, ובראשן מערכת ייחודית המאפשרת לחבר ולהחליף עזרים והרחבות שונות.

ה-Zoom H4n הוותיק הושק בשנת 2009 ומאז הפך להיות אחד ממקליטי הסאונד הפופולאריים ביותר בקרב מוזיקאים אך גם בקרב צלמי וידאו ווידאו רפלקסי אשר חיפשו פתרון זול, איכותי ונוח לשימוש לצורך הקלטת סאונד ממקורות שונים. אנו השתמשנו ב-Zoom H4n במהלך הראיונות שקיימנו בתערוכת פוטוקינה 2012 בשנה שעברה ובהחלט התרשמנו מאיכות הקול אותה סיפק המכשיר.

ה-ZOOM H6 עם האביזרים השונים המתחברים אליו

Zoom H6

אלא שמאז הכרזתו השתנה דבר או שניים בעולם הסאונד (וכמובן בעולם הצילום) וחברת זום עצמה השיקה שורה של מכשירים חדשים מסדרות נמוכות יותר וכעת הגיע זמן לעדכן גם את ספינת הדגל של החברה. ה-H6 הוא ללא ספק שדרוג משמעותי ביותר והוא נחשף לאחרונה בתערוכת סאונד שהתקיימה בגרמניה (ראו סרטון בהמשך).

חברת זום עצמה חשפה עד כה מעט פרטים אודות המוצר (מחיר וזמינות לדוגמא טרם נחשפו) אך גם מהפרטים המצומצמים שנחשפו ניתן ללמוד משהו אודות המכשיר. להלן התכונות המרכזיות של ה-H6:

  • המקליט הנייד הראשון בעל מערכת מיקרופונים מתחלפת (בתמונה ניתן לראות את המיקרופונים אותם ניתן לחבר למוצר – עוד אפשרויות עשויות לצאת בהמשך).
  • לא פחות מארבע (!) חיבורי XLR מקצועיים (לדגם ה-H4n היו 2 בלבד).
  • עד 6 ערוצי הקלטה נפרדים.
  • איכות הקלטה: 24bit-96khz.
  • תמיכה בכרטיסי SDXC עד 128GB להקלטות ארוכות במיוחד.
  • הפעלה באמצעות 4 סוללות AA עד 20 שעות הקלטה רצופות.
  • חיבור hot shoe המאפשר חיבור למצלמות DSLR.
  • מסך צבעוני וחוגות שליטה פיזיות.

כאמור אלו הפרטים אותם חשפה זום בשלב זה. אנו נעדכן בהמשך כאשר מידע נוסף יפורסם.

סרטון קצר מתערוכת Musikmesse בגרמניה שם הוצג ה-H6 לראשונה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fuxzq20uduI[/youtube]

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *