ראשי חדשות Wi-Fi Data Reader – קורא כרטיסים אלחוטי לאייפד

Wi-Fi Data Reader – קורא כרטיסים אלחוטי לאייפד

0
0

ההתקן אותו אנו מביאים בפניכם היום מחברת HAMA הגרמנית יעניין לא רק הרבה מאד צלמים, אלא לא מעט משתמשים של מכשירי טאבלט וסמרטפונים בכלל. ההתקן עצמו הוא קורא כרטיסי זיכרון (SD) המשולב יחד עם עם כניסת USB המאפשרת חיבור של התקני זיכרון נייד. הייחוד של ההתקן הוא היכולת להעביר את המידע המצוי על כרטיס הזיכרון או ההתקן הנייד באופן אלחוטי לטאבלטים או סמרטפונים מבוססי iOS של אפל.

אף שבשוק קיימים כבר מספר פתרונות לכרטיסי SD אלחוטים המאפשרים העברה של תמונות למחשבים, פלפונים חכמים וטאבלטים, ישירות מן המצלמה, אלו טרם הכפו לנפוצים במיוחד ולחלקם יש עדיין לא מעט מחלות ילדות (כפי שגילינו בביקורת שלנואודות הסנדיסק Eye-Fi 4GB בשנה שעברה).

קורא כרטיסים אלחוטי – לאייפד/אייפון

hama wifi card reader 2

חברת HAMA, יצרנית המוצרים הפריפאריליים הגדולה מגרמניה, החליטה לצאת בפתרון שונה ומעניין למדי. קורא כרטיסים חיצוני זעיר המשלב יכולות WIFI מובנות.

כמה תכונות מרכזיות של הקורא החדש:

  • תמיכה בכרטיסי SD והתקני אחסון ניידים (החברה לא מצייגת האם ניתן לחבר גם דיסקים קשיחים).
  • תמיכה במכשירים מבוססי iOS (מגרסה iOS 5) באמצעות אפליקציית ה-Wi-Reader של HAMA.
  • אפשרות גישה דרך דפדפן באמצעות כתובת ip (מאפשרת לכאורה לכל מכשיר בו קיים דפדפן לגשת לקבצים מכרטיס ה-SD או התקן האחסון הנייד).
  • אפשרות שימוש בהתקן כראוטר זעיר (להתקן חיבור רשת אליו ניתן לחבר כבל – לדוגמא במלון בו קיים חיבור חוטי אך לא חיבור אלחוטי. בדרך זו ניתן לחבר להתקן עד 5 מכשירים שונים ולגלוש ברשת).
  • המכשיר מופעל על ידי סוללה מובנית וניתן להטענה באמצעות כבל USB (חברת HAMA לא ציינה לכמה זמן מספיקה הסוללה).
  • מחיר: 90 דולר.

למכשיר מספר מגבלות – הוא מסוגל לקרוא מהתקן אחד בכל זמן נתון (כרטיס ה-SD או התקן האחסון הנייד, ל-SD קדימות אם שני ההתקנים מחוברים בו זמנית) ו-HAMA טרם פיתחה אפליקציה ייעודית למכשירי אנדרואיד (אם כי יכול להיות שניתן לעבוד מולם דרך הדפדפן).

גם ראוטר זעיר לחיבור עד 5 מכשירים לרשת באופן אלחוטי

hama wifi card reader 1

בשורה התחתונה תמורת 90 דולר, אם ההתקן עושה את כל מה ש-HAMA מציינת, מדובר במציאה של ממש. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *