ראשי חדשות ez Share – כרטיס זיכרון אלחוטי למצלמות

ez Share – כרטיס זיכרון אלחוטי למצלמות

2
0

בשבוע שעבר הכריזה חברת LZeal הסינית על כרטיס SD בעל יכולות WIFI אותן אותן ניתן לנצל בצורה פשוטה לצורך העברת תמונות למחשב, טאבלט או מכשיר סלולארי חכם בצורה מהירה ופשוטה.

זאת היא ממש לא הפעם הראשונה בה אנו מדווחים על חברה המכריזה על כרטיס זיכרון אלחוטי. למעשה בשנה שעברה ערכנו כאו ביקורת על כרטיס זיכרון אלחוטי של חברת סנדיסק אשר משווק בשיתוף חברת Eye-Fi המייצרת כרטיסים מסוג זה מספר שנים. אלא שהכרטיסים של חברת Eye-Fi דורשים שימוש בתוכנה מיוחדת שאיננה חפה מבאגים. חברות אחרות דוגמת טושיבה ניסו לפתח תקן אלחוטי מתחרה לזה של Eye-Fi המכונה FlashAir אשר נועד להיות פשוט ואוניברסאלי יותר, אלא שעד כה גם הוא טרם תפס תאוצה. בנובמבר 2012 הכריזה גם חברת Transcend על כרטיס זיכרון בעלת יכולות אלחוטיות הפועל – למיטב ידיעתנו לפחות – בטכנולוגיה קניינית אשר פותחה בחברה.

ה-ez Share – כרטיס אלחוטי בנפח גדול

ez Share wifi

כעת גם היצרניות הסיניות מצטרפות למשחק. חברת LZeal הכריזה לאחרונה על כרטיס בשם ez Share המספק יכולות WIFI וכולל מספר תכונות מעניינות:

  • העברת תמונות מהכרטיס באופן אלחוטי למחשב ללא צורך בתוכנה (דרך דפדפן).
  • העברת תמונות למכשיר נייד באמצעות אפליקציה ייעודית (אנדרואיד/אפל).
  • תמיכה במגוון רחב של קבצים (כולל JPEG/RAW ומגוון פורמטי וידאו).
  • כרטיס תומך Class 10.
  • טווח: עד 10 מטרים בתוך הבית ו-25-50 מטר בחוץ.
  • מגיע בנפחים שבין 4-32GB.
  • תמיכה בעד 5 משתמשים (במקביל?).

למרות שחברת LZeal עצמה איננה מפרסמת מחירים רשמיים ניתן למצוא ברשת כרטיסים שלה סביב כ-80 דולר עבור כ-8GB (לא זול במיוחד ביחס למתחרים אם לומר את האמת). אנו עדיין ממתינים לתקן נוח, קל ופשוט שישתלט על השוק או למצב בו היצרניות עצמן יוסיפו יכולות WIFI לכל המצלמות החדשות (דבר שעשוי לקחת עוד מספר שנים).

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

2 תגובות

  1. Avatar

    גל

    27/01/2013 ב 8:48 PM

    כבעל כרטיס כזה של סאן-דיסק שלצערי עובד רק במהירות של 4 אני דיי מאוכזב מהביצועים

    השב

  2. Avatar

    עידו גנוט

    27/01/2013 ב 10:01 PM

    גם אנחנו לא ממש הלהבנו מהכרטיס של סנדיסק/איי-פיי – למרות שהקונספט עצמו מצויין.

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *