ראשי חדשות Kickstarter ה-Lens Holster יאפשר לכם להחליף עדשות במהירות שיא

ה-Lens Holster יאפשר לכם להחליף עדשות במהירות שיא

4
0

מחליפים הרבה עדשות בזמן הצילום? שונאים לפתוח את התיק בכל פעם או להיסחב עם ווסטים או פאוצ’ים מסורבלים? צלם אמריקני צעיר פיתח פיתרון פשוט ומתבקש – ה-Lens Holster, התקן דמוי תושבת עדשה הנישא כרצועה על הכתף או סביב המותניים ומאפשר לחבר זוג עדשות לשליפה מהירה – ממש באותו האופן בו העדשה מחוברת למצלמה.

את הצלם הצעיר מבוסטון Preston Turk אתם זוכרים וודאי מפרוקיט Stow-Away לאחזקת מכסה העדשה למצלמה. כעת החליט Turk למצוא פיתרון לבעיה נוספת המטרידה צלמים במצלמות רפלקס (וחסרות מראה) מזה זמן רב – החלפת עדשות במהירות. הפתרון של Turk מתבקש למדי – התקן נלבש (כחגורת מותניים) או נישא (כרצועת כתף) הכולל זוג חיבורים הזהים לכאורה לתושבת עדשה כולל ההברגה בסיבוב וכפתור השחרור.

ה-Lens Holster – לשליפה מהירה של עדשות

Lens Holster

השימוש ב-Lens Holster פשוט – רוצים להחליף עדשה? נתקו את זו הקיימת על המצלמה וחברו אותה למקום הפנוי במתקן ואז שלפו את העדשה המחוברת לתושבת השנייה במתקן וחברו אותה למצלמה – פעולה אשר עשויה לקחת שניות בודדות.

סרטון בו מציג Turk את ה-Lens Holster

Turk מקדם את ה-Lens Holster ממש כמו את הפרויקט הקודם שלו באתר קיקסטרטר ומבקש את המימון שלכם בכדי שיתאפשר לו להגיע למימון הדרוש לו (50 אלף דולר). את הפרויקט הקודם הוא הצליח לממן באמצעות האתר (אם כי הסכום הדרוש היה נמוך יותר).

אנו רואים בפתרון שפיתח Turk לא מעט יתרונות למי שזקוק להחלפת עדשה במהירות אבל יש גם מספר חסרונות:

  • בשלב זה מדובר בפתרון המתאים אך ורק למצלמות ניקון (אם הפרויקט יצליח אפשר לשער שנראה גם גרסא אוניברסאלית או גרסאות עבור עדשות של יצרניות נוספות).
  • ההתקן נראה כמתאים לעדשות קצרות בלבד (אנו לא בטוחים שהיינו סומכים על התקן שכזה להחזיק עדשת 70-200 מ”מ f/2.8).
  • ההתקן מוגבל לשתי עדשות בלבד (אם כי ניתן כמובן לחבר זוג עדשות להתקן ואחת למצלמה אך הדבר הופך את תהליך החלפת העדשה למסורבל יותר; ניתן כמובן גם לרכוש שני התקנים כאלו – אחד בכל צד של הגוף).

אם גם אתם רוצים לעזור ל-Turk וזקוקים ל-Lens Holster תוכלו לרכוש אחד לעצמכם (מועד הזמינות המשוער הוא אגב מאי 2013) – העלות כרגע – 55 דולר ליחידה (עם 10 דולר נוספים למשלוח).

בהזדמנות זאת שווה להזכיר פרויקט דומה אותו פרסמנו כאן בשנה שעברה ונועד למטרה זהה – Quikdraw של Riley Kimball אשר פורסם אף הוא בקיקסטרטר וזכה להצלחה גדולה (גייס למעלה מ-100 אלף דולר) והציג גרסה שונה מעט של שליפה מהירה לעדשות.

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

4 תגובות

  1. Avatar

    Guydelarea

    13/01/2013 ב 12:14 PM

    נראה טוב.

    השב

  2. Avatar

    שלומי

    18/01/2013 ב 3:58 PM

    מוצר מכוער ולא יעיל בכלל אני רוצה לראות את הצלם שיתלה על השטות הזו משהו כמו 70-200 (או גדול יותר)ועוד יותר אני רוצה לראות את הצלם שיעז להסתובב עם זה באירוע או בשוק/רחוב הומה אדם

    השב

  3. Avatar

    עידו גנוט

    18/01/2013 ב 5:05 PM

    הוא לא נועד לעדשות גדולות – תקרא מה שכתוב.

    השב

  4. Avatar

    משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    26/03/2013 ב 12:24 AM

    נראה ממש טוב ושימושי
    כמובן לא ל70-200 או 300MM 2.8
    אבל אם אני יוצא אם ה50MM וה17-55 זה ממ שטוב 🙂

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *