ראשי חדשות +SliderPLUS – הסליידר הקומפקטי המתארך

+SliderPLUS – הסליידר הקומפקטי המתארך

1
0

צריכים סליידר קומפקטי לוידאו רפלקסי לקחת איתכם לצילומים בשטח ואינכם רוצים להיסחב עם מוטות ארוכים? לחברת Edelkrone יש פיתרון חדש ויצירתי – סליידר המסוגל להאריך את עצמו מבלי להימתח – איך הוא עושה זאת – צפו בסרטון ותבינו.

את חברת Edelkrone פגשנו כאן כבר לא אחת בעבר. החברה היצירתית מטורקיה אחראית לכמה פיתוחים מקוריים למדי בתחום הוידאו הרפלקסי דוגמת ה-Pocket Rig – המכתוף המתקפל הזעיר בעולם. לחברה עוד שורה של פתרונות מקוריים כגון מערכות follow focus מתקדמות ועוד. הפיתוח האחרון אותו חשפה החברה לא מזמן ממשיך בקו של מוצרים קומפקטיים לוידאו רפלקסי כאשר המטרה הפעם היא יצירת סליידר אשר מאפשר צילום בתנועה רציפה ויחד עם זאת שומר על גודל קומפקטי במיוחד.

הסליידר הקומפקטי החדש של Edelkrone

edelkrone Slider Plus 2

ה-+SliderPLUS הוא פיתרון מעניין הכולל מוט באורך 38.5 ס”מ בלבד ובמשקל 1.7 ק”ג הכולל משטח בעל יכולת נשיאה של למעלה מ-7 ק”ג של ציוד צילום. כאשר מחברים את הסליידר לחצובה נכנס מנגנון חכם לפעולה המזיז את הסליידר עצמו תוך כדי תנועה ומאריך אפקטיבית את המרחק אותו ניתן להזיז את המצלמה לקצת יותר מ-52 ס”מ.

סרטון המציג את ה-+SliderPLUS

[vimeo]https://vimeo.com/55424295[/vimeo]

ה-+SliderPLUS עשוי מחומרים איכותיים למדי כולל מיסבי מתכת ואלומיניום תעופתי והמוטות עצמם מצופים כרום. ניתן גם לעבוד עם ה-+SliderPLUS ללא חצובה על משטח ישר אם כי במקרה כזה מרחק התנועה האפקטיבי מתקצר באופן משמעותי (26 ס”מ בלבד לדברי החברה). עוד תכונות מעניינות של הסליידר-  יכולת לשלוט בהתנגדות התנועה (להזזה מהירה או איטית יותר של המצלמה לאורך הסליידר) ואפשרות לכיוונון גובה הסליידר.

סרטון אשר צולם באמצעות ה-+SliderPLUS

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=khwggXvUBHA[/youtube]

חברת Edelkrone הודיעה כי היא מתכננת בהמשך הוספת מודול מנוע אותו ניתן יהיה לרכוש בנפרד אשר יאפשר להפוך את הסליידר לנשלט מרחוק. המודול יתחבר לאחד מקצות הסליידר (החיבור כבר קיים). מחירו של הסליידר עומד על כ-500 דולר והוא יהיה זמין לרכישה החל מראשית ינואר מאתר החברה (משלוח בינלאומי זמין למעוניינים).

מתארך בלי להימתח – +SliderPLUS

edelkrone Slider Plus 1

ניתן למצוא דוגמאות נוספות לעזרים בתחום הוידאו הרפלקסי בערוץ המיוחד שלנו המוקדש לנושא.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

תגובה אחת

  1. Avatar

    U

    23/12/2012 ב 12:02 AM

    נחמד מאוד,תודה רבה!

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *