ראשי חדשות Kickstarter צלם הציפורים האוטומטי

צלם הציפורים האוטומטי

1
0

מוצר חדש המפותח בימים אלו נועד לאפשר לצלמים חובבים המעוניינים ללכוד תמונות של ציפורים בחצר הבית או בסביבה מבוקרת לצלם ממרחק קרוב במיוחד באופן אוטומטי או בשלט רחוק. המוצר החדש הוא שילוב של מתקן האכלה עם מקום פנימי מובנה למצלמה ניידת.

צלמי ציפורים מקצועיים (וגם לא מעט חובבים) נוהגים לצאת לשטח ולהמתין שעות ולעיתים ימים שלמים בהמתנה לתמונה המושלמת. לא לכל אחד יש את הזמן, המשאבים או הרצון להשקיע בכך ומצד שני רבים מבעלי הגינות זוכים לביקורים תכופים של ציפורים שונות (בישראל ניתן למצוא לעיתים גם 10 מינים שונים של ציפורים בגינה אחת). אלא שאפילו בגינה לא קל להתקרב לציפורים מבלי להניסן. מסיבה זו החליט Bryson Lovett מלוס אנג’לס לפתח מוצר פשוט למדי שהוא מאמין שיסייע לאותה קבוצה של חובבי ציפורים לזכות בתמונות תקריב מבלי להתאמץ יותר מידי.

Bird Photo Booth 1

ה-Bird Photo Booth הוא מתקן האכלה עשוי מתכת אשר אליו מחוברת קופסת עץ ובה מקום מובנה (ובר שינוי) למצלמה. הרעיון מאחורי המתקן הוא כי כל משתמש יוכל לחבר למתקן את המצלמה שברשותו (אייפון/אייפוד touch או מצלמת GoPro) ובאמצעות רשת אלחוטית לראות בזמן אמת את הציפורים באות לאכול על האייפד או המחשב.

סרטון המציג את ה-Bird Photo Booth

בכדי להפוך את המוצר לקצת יותר ממעמד יוקרתי למצלמה סלולארית עם מתקן האכלה, כלל Lovett בקופסת העץ בה מצוי האייפון גם עדשת מאקרו אשר אמורה לשפר את איכות התמונה המתקבלת ממצלמת האייפון. הוא עצמו אגב הציג תמונה אותה צילם באמצעות אייפון 4S והוגדלה לגודל גדול במיוחד ונראית לטענתו נפלא. בעתיד אגב מבטיח Lovett עדשות נוספות (עין דג לדוגמא) אותן ניתן יהיה להתאים למתקן.

Bird Photo Booth 2

ה-Bird Photo Booth לא יגרום כנראה לצלמי ציפורים רצינים להישאר בבית אבל בעלי גינות חובבי ציפורים עשויים למצוא במתקן שעשוע חביב. העלות – במסגרת פרויקט Kickstarter (כפי שניתן היה לצפות) עומדת על 150 דולר – וזאת אם הפרויקט יצליח להמריא (עד כה גוייסו 25,000 דולר מתוך 35 אלף וזאת קצת פחות משבועיים לסיום). עוד מידע ניתן למצוא באתר המוצר.

Bird Photo Booth 3

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

תגובה אחת

  1. Avatar

    גיא

    23/11/2012 ב 8:58 PM

    אבל מה הכיף בזה?

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *