ראשי חדשות Transcend: כרטיס SD WIFI מהיר וזול

Transcend: כרטיס SD WIFI מהיר וזול

0
0

עד לא מזמן הייתה לחברת Eye-Fi בלעדיות על תחום כרטיסי הזיכרון האלחוטיים המאפשרים להעביר תמונות מן המצלמה אל המחשב או להתקן נייד אחר ומשם לרשת מבלי להוציא את הכרטיס עצמו מן המצלמה. במהלך השנה הצטרפו מספר חברות נוספות ולאחרונה הכריזה גם חברת Transcend הטיוואנית על כרטיס משלה בעל קצב העברה גבוה, נפח גדול ומחיר נמוך יחסית.

בשבוע שעבר חשפה חברת Transcend סדרה חדשה של כרטיסי Wi-Fi SD המאפשרים העברת תמונות אלחוטית מהמצלמה למחשב או להתקן נייד (מכשיר סלולארי חכם או טאבלט). בשוק כבר ניתן למצוא מזה מספר שנים כרטיסים אלחוטיים של חברת  Eye-Fi ולאחרונה גם כרטיסים של החברה הממותגים על ידי סנדיסק (ראו ביקורת שלנו על הסנדיסק Eye-Fi 4GB מראשית השנה). בנוסף לאחרונה החלו להופיע כרטיסי FlashAir של חברת טושיבה המשלבים טכנולוגיה שונה של העברת תמונות אלחוטית (חברת Transcend לא פירטה האם הכרטיס החדש שלה מבוסס על תקן ה-FlashAir או על תקן עצמאי משלה).

כרטיס זיכרון אלחוטי בנפח גדול – עכשיו מ-Transcend

Transcend Wi Fi SD

אז מה תוכלו למצוא בסדרת ה-Wi-Fi SD החדשה של חברת Transcend?

  • כרטיסי זיכרון מסוג SDHC בעלי יכולות העברת נתונים בתקן WIFI.
  • יכולות להעביר תמונות בשני מצבים – Direct Share להעברה ישירה להתקנים (מתאים לצילום בשטח והעברת תמונות למחשב נייד/סלולארי חכם וכו’) ו-Internet Mode המאפשר לכרטיס להתחבר לנקודות אינטרנט בסביבה.
  • אפליקציות חינמיות לאנדרואיד ו-iOS המאפשרות הצגה או העלאת תמונות לשירותי שיתוף תמונות ברשת.
  • תמיכה ב-Class 10 (העברת נתונים מהירה עם התחייבות לקצב העברה מינמיאלי של 10 מגה בייט לשנייה).
  • נפחים של 16GB או 32GB ומחיר הנע בין 70 ל-100 דולר בארה”ב.

עוד פרטים על ה-Wi-Fi SD תוכלו למצוא באתר חברת Transcend כולל רשימת המצלמות הנתמכות (הכוללת על פי החברה בין השאר גם את ה-D800 של ניקון וה-EOS 5D Mark III  של קנון).

אפליקציות סלולאריות מאפשרות משלוח תמונות מהמצלמה ישירות לרשת

Transcend Wi Fi SD 2

כמו תמיד, למי שמתעניין בנושא כרטיסי הזיכרון אנו ממליצים לעיין בהשוואת כרטיסי היזכרון הגדולה שלנו וכן בכתבה הנרחבת שלנו העוסקת בתקנים ובטכנולוגיות של כרטיסי זיכרון.
עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *