ראשי חדשות אתר איך לא לפספס עדכונים של MegaPixel בפייסבוק

איך לא לפספס עדכונים של MegaPixel בפייסבוק

1
0

לפני מספר שבועות ביצעה פייסבוק בשקט בשקט שינוי המשפיע באופן ישיר על כל מיליארד המשתמשים הרשומים של האתר. השינוי קיצץ באופן דרסטי את כמות המשתמשים הנחשפים לעדכונים להם ביצעו לייק – הסיבה כמובן מסחרית. האייטם הבא יסביר לכם כיצד תוכלו לעקוף את פייסבוק וקבל את כל העדכונים שלנו ללא קושי.

מרגע שהפכה להחברה נסחרת בבורסה הייתה פייסבוק חייבת להצדיק את שווי המניה שלה עבור המשקיעים הרבים שרכשו אותה (ובשלב זה לפחות נותרו מאוכזבים למדי מביצועיה). אחד השינויים שהכניסה פייסבוק היה להציע שירותי קידום עדכונים בתשלום. אף שספק אם תצליחו לגרום לאדון מרק צוקרברג להודות בכך, המהלך לווה בצעד הרבה פחות סימפטי (ולכן גם הרבה פחות גלוי). במסגרתו גולשים רבים שלנו (ולמעשה של כל עמוד מעריצים), אשר היו מתעדכנים תדיר במתרחש באתר באמצעות עדכוני הפייסבוק שלנו, הפסיקו לקבל ביום בהיר אחד חלק ניכר מן העדכונים. הסיבה אתם שואלים? כמובן בכדי לעודד אותנו (וגופים אחרים) לשלם עבור החשיפה.

מכיוון שאיננו מתכוונים כמובן לקדם בתשלום כל עדכון שאנו מבצעים בפייסבוק (ויש ל-MegaPixel כמה כאלו בכל יום), גילינו בחודש האחרון כי גולשים רבים פשוט אינם מקבלים חלק גדול מן העדכונים שלנו.

הפתרון

הפתרון לבעיה יותר פשוט משניתן לחשוב. כפי שניתן לראות בתמונה המופיעה בהמשך, כל גולש (אחרי שעשה כמובן Like לעמוד הפייסבוק של MegaPixel) יכול להעביר את הסמן על כפתור ה-Like המצוי בצד הימני העליון של העמוד (לא, לא ללחוץ רק להעביר את הסמן) ולאחר שתופיע התיבה בה מופיעה השורה show in news feed לסמן עליה V.

זה הכל אתם מסודרים! המשך קריאה נעימה.

עמוד הפייסבוק של MegaPixel – כך תוכלו להמשיך לעקוב אחרינו תמיד

facebook screenshot like

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב אתר

תגובה אחת

  1. Avatar

    יובל

    01/11/2012 ב 3:16 PM

    תודה

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.