ראשי חדשות הדגמה: כך תשלטו בקנון 6D מהסלולארי

הדגמה: כך תשלטו בקנון 6D מהסלולארי

0
0

בתערוכת פוטוקינה 2012 הזדמן לנו לשחק עם מצלמת ה-6D החדשה של קנון אשר טרם זכתה להגיע לשוק. אחד החידושים המרכזיים של המצלמה הוא הממשק האלחוטי המשולב בה והיכולת לעבוד מולו באמצעות אפליקציה סלולארית. לאחרונה סיפק אחד הנציגים הבכירים של קנון בארה”ב הדגמה פשוטה וברורה כיצד צפוי הממשק החדש לעבוד – מומלץ בחום לכל מי שמתעניין במצלמה.

למצלמת ה-6D אותה ניסינו כזכור בתערוכת פוטוקינה 2012 אשר הסתיימה לפני קצת יותר מחודש יש מערכת אלחוטית מובנית המאפשר למצלמה לבצע שתי פעולות מרכזיות:

  • לשלוט מרחוק בתכונות המרכזיות של המצלמה (פוקוס, צמצם, רגישות, מהירות תריס וכמובן צילום).
  • לצפות בתמונות אשר צולמו עם המצלמה ולהעלות אותן לרשת.

ה-EOS 6D בתערוכת פוטוקינה (צילום: אופיר אילוז)

EOS 6D Photokina 2012

בזמן תערוכת פוטוקינה הממשק והאפליקציה לא היו זמינים עדיין ולכן לא התאפשר לנו לצלם את פעולתם. כעת הזדמן ל-Chuck Westfall – הנציג הטכני הבכיר ביותר של קנון ארה”ב, לספק הדגמה של פעולת הממשק האלחוטי על תכונותיו השונות ממכשיר סלולארי עבור האתר imaging-resource ואנו מביאים אותה בפניכם.

Chuck Westfall מדגים את פעולת הממשק האלחוטי של ה-6D החדשה

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nJeCIuPf7lo[/youtube]

מן ההדגמה ניתן לראות כי הממשק פועל באופן מהיר למדי (אם כי לא מיידי) וכי התמונות המוצגות על הנייד הן תמונות מוקטנות. אפליקציית ה-EOS Remote תגיע בגרסה לאנדרואיד ולמערכת ה-IOS של אפל עם הגעתו של המכשיר לחנויות סביב דצמבר 2012.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב חדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *