ראשי חדשות Kickstarter AirTracks: מסילה מתנפחת לוידאו רפלקסי

AirTracks: מסילה מתנפחת לוידאו רפלקסי

0
0

מסילות הן לרוב עסק יקר, כבד ובעיקר מגושם לנשיאה. כאן נכנס לתמונה קונספט חדש – מסילה מתנפחת. ה-AirTracks היא פיסת פלסטיק מתנפחת ומתקפלת המאפשרת לצלמי וידאו ווידאו רפלקסי להגיע כמעט לכל נקודה בשטח עם מסילה ולצלם.

המוצר אותו מפתח בימים אלו הצלם האמריקני Tom Baker מתבקש לחלוטין. הצורך במסילה/סליידר עבור וידאו רפלקסי אותו ניתן לשאת לשטח בקלות ובנוחות וכן לעבור עימו בשדות תעופה מבלי למשוך תשומת לב מיותרת מצד אנשי הביטחון היא דרישה של לא מעט צלמי וידאו רפלקסי מזה זמן.

AirTracks 1

ה-AirTracks הוא פרויקט חדש אשר עלה לאחרונה באתר kickstarter וכולל מסילת גומי מתנפחת באורך 1.5 מטר המסוגלת לשאת סביב 3.6 ק”ג. עליו מרכיבים דולי מיוחד מפלסטיק המחזיק ראש חצובה ועליו מחברים את המצלמה בכדי לאפשר תנועה רציפה ואחידה.

סרטון המציג את הפרויקט באתר kickstarter

מן הסרטון אותו העלה Baker לאתר kickstarter עולה כי הפעלת לחץ על מסילת הגומי נוטה באופן טבעי לשנות את הגובה שלה. מצד שני נראה כי Baker חשב על הבעיה וצייד את המסילה המתנפחת בחורי מתכת בפינות כך שניתן יהיה לחבר את המסילה אל הריצפה באופן דומה לדרך שבה מחברים אוהל אל הקרקע.

AirTracks 2

ה-AirTracks מוצע בימים אלו באתר kickstarter לרכישה (בהנחה שהמיזם יצליח כמובן) תמורת 250 דולרים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר kickstarter. (תודה לאדי על שהסב את תשומת ליבנו לפרויקט – אם גם אתם נתקלים בפרויקטים מעניינים בתחום הצילום אתם מוזמנים לשלוח אותם אלינו).

AirTracks 2

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *