ראשי חדשות Kickstarter Instacube – קוביית הקסם לאינסטגרם

Instacube – קוביית הקסם לאינסטגרם

1
1

לא יכולים לעבור את היום בלי התמונות מהאינסטגרם? לסטודיו העיצוב D2M מקליפורניה יש כנראה בדיוק את הפתרון לו אתם זקוקים – קוביה ממוחשבת המסוגלת להציג תמונות אינסטגרם באופן אוטומטי היישר מן הפיד שלכם ושל חברכם באופן אלחוטי על מסך מגע ריבועי גדול.

בקיקסטרטר – אתר המפתחים הפורה בעולם, כל מה שניתן כמעט להעלות על הדעת הופך בתקופה האחרונה לפרויקט אותו יכולים הגולשים לממן. הפרויקט האחרון של חברת D2M אשר עלה לאתר לא מזמן הוא מוצר משלים מתבקש מאד לחובבי אינסטגרם אשר מונים כבר מזמן למעלה מ-30 מליון איש ברחבי העולם והמספר ממשיך לגדול כל העת (במיוחד לאחר רכישתה של אינסטגרם תמורת מיליארד דולר על ידי חברת פייסבוק).

ה-Instacube אינסטגרם על מסך גדול

Instacube 6

הרעיון הבסיסי של ה-Instacube פשוט למדי – D2M יצרו מכשיר קובייתי (אפשר לחשוב עליו כעל סוג של מסגרת תמונה דיגיטלית עבה במיוחד) בעל מסך מגע 6.5 אינצ’ ריבועי (בדומה לפורמט התמונה של אינסטגרם) ברזולוציה של 600 על 600 פיקסלים. להתקן המתחבר לחשמל באמצעות USB יש מעבד ARM, ארבע ג’יגבייט של זיכרון אחסון ועוד 256 מגה בייט של זיכרון RAM  והוא כולל WIFI ומריץ גרסה של מערכת ההפעלה אנדרואיד (אשר תהיה כנראה שקופה למשתמש). ה-Instacube מתחבר אלחוטית לרשת הביתית ומעדכן תמונות מן האינסטגרם באופן עצמאי (ניתן כמובן לשנות הגדרות שונות). המכשיר נשלט באמצעות מסך המגע הגדול ושלושה כפתורי חומרה עליונים הכוללים גם כפתור “Like” פיזי.

Instacube – “זרם התמונות” שלך ליד המיטה

Instacube 5

Instacube – האם אתה בטוח שאתה רוצה את התמונה הזאת?

Instacube 4

ה-Instacube צפוי להגיע לשוק רק במרץ 2013 ומחירו החל בקיקסטרטר מ-99 דולר (כעת ניתן להזמין יחידה ב-150 דולר או זוג ב-200). כפי שאפשר לצפות מאז עלה הפרויקט לקיקסטרטר הוא צבר הצלחה עצומה וכבר אסף למעלה מ-218 אלף דולר (נכון לזמן כתיבת שורות אלו לפחות) מתוך 250 אלף הדולרים הדרושים להתנעת הפרויקט. פרטים נוספים על ה-Instacube ניתן למצוא בעמוד הקיקסטרטר שלו.

סרטון המציג את ה-Instacube

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7H2SrbLOrbQ[/youtube]

Instacube  – ממשק מגע פשוט

Instacube 3כפתור “לייק” פיזי לתמונות – Instacube

Instacube 2

Instacube – אפשר גם על השולחן במטבח

Instacube 1

ה-Instacube איננו המוצר המשלים הראשון עליו אנו מדווחים עבור משתמשי אינסטגרם. במאי השנה דיווחנו על “מצלמת אינסטגרם אמיתית” המסוגלת לצלם תמונות ולהדפיס אותן בעצמה וחודש יוני פרסמנו ידיעה אודות ה-Instaglasses קונספט למשקפיים המצלמות ומציגות תמונות אינסטגרם ללא צורך במכשיר סלולארי (לפחות גורם אחד טוען כי הוא עובד בימים אלו על פיתוח מעשי של הקונספט לכדי מוצר).

עוד פרויקטים מגניבים מתחום הצילום ניתן למצוא בערוץ המיוחד ל-kickstarter ב-MegaPixel.

עידו גנוטעידו גנוט
עידו גנוט הוא עורך ומייסד אתר הצילום מגה פיקסל. הוא מסקר חדשות טכנולוגיה מאז סוף שנות ה-90 וכתב וערך עבור שורה של מגזינים בינלאומיים מובילים. הוא עוסק בתחום הצילום מאז שנת 2009. עידו הוא גם מייסד שותף בחברת ההפקה Shooteat.co.il העוסקת ביצירת תוכן ויזואלי עבור חברות מסחריות.
טען עוד כתבות קשורות
טען עוד ב Kickstarter

תגובה אחת

  1. Avatar

    Eעדן

    25/08/2012 ב 4:06 PM

    מ
    י
    ו
    ת
    ר

    השב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *